Niin siis tänä aamuna olin menossa taas kerran koneelle mutta näyttä ei auvennut, siis kun painan nappia mikä aukaisee sen niin sen vieressä on valo joka on päällä jos näyttökin on mutta se valo vain vilkkui. eilen illalla se toimi vielä ihan normaalisti. olenha mä sitä näyttöä joskus ''lyönnykki'' xDDD mutta ei oo mitää tapahtunut xDD Että olisiko piuhoissa vikaa, kun se valo vilkkuu ja näyttää että näytössä on eloa, testailin irrotrlla piuhoja ja laitaa uudeleen kiinni mutta ei auttanut. ja outoa on myös se että näyttö ei mene enään kiinni, se valo vain vilkkuu.. vilkkuu... ja vilkkuu. tietysti se menee kiinni kun virtajohdon ottaa irti.. mutta kun sen laittaa uudelleen takaisin ni vilkunta jatkuu.. jatkuu.. ja jatkuu. Mutta ei kait vain itse tietokoneessa ole vikaa? aika uusi sekin vielä on (ostettu jimmsistä n. 2-4 kuukautta sitten) Niin että ei kait sitä uutta näyttöa tarvitse mennä ostamaan? Jos joo niin onko tämä hyvä? http://www.jimmspc-store.fi/tuote/9H.L07LB.QBE?t=false ÄLKÄÄ EHDOTTAKO MITÄÄN SITTEN JOTKA MENEE TON YLI!?!?!? ELLEI OLE SITTEN 5€ KALLIIMPI ja 10 KERTAA PAREMPI
itsellä teki joskus viewsonicin näyttö samaa vaikka ei ollut edes nyrkistä saanut korjaantui kun käynnistelin tarpeeksi kauan konetta ja revin näytön piuhaa seinästä pois. kokeile pitää hetki piuhaa irti seinästä ja sitten takaisin kiinni.
pidin 15 minaa irti ni sit se jatku se vilkkuminen no sit meni hermot ja löin sitä ja sit se alko toimii xD kyl se irrottaminenki vaikutti kait kiitti
Sama ongelma Fujitsun Scaleoview L19-2W. Eilen toimi hyvin, tänään ei käynnistyny, vain sininen virtavalo vilkkuu eikä auta uudelleenkäynnistykset, piuhojen tarkastukset eikä lyömiset... Toisen näyttöni toimii eli vika ei ole koneessa. Onko mitään muuta vinkkiä lyömisen lisäksi?
Sama ongelma Fujitsun Scaleoview L19-2W. Eilen toimi hyvin, tänään ei käynnistyny, vain sininen virtavalo vilkkuu eikä auta uudelleenkäynnistykset, piuhojen tarkastukset eikä lyömiset... Toisen näyttöni toimii eli vika ei ole koneessa. Onko mitään muuta vinkkiä lyömisen lisäksi?
Ei ne korjaannu väkivallalla , saattaa hajota vielä pahemmin. Jos virtajohdon irrotus ei auta, näyttö on todennäköisesti hajalla.