Onko muuta softaa kun iTunes millä sais biisit ipodiin?

Viestiketju Keskustelua musiikkiohjelmista -osiossa. Ketjun avasi paxpax 09.04.2007.

1. paxpax

paxpax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli tässä threadissa haukutaan iTunesia.

En halua:

-Ostaa biisejä iTunesin kautta.
    -Laatia mitään helvetin soittolistoja.
    -Käyttää iTunesia mp3-soittimena.
    -Säätää minkään kirjastojen kanssa.
    -Lukea käyttöohjeita.

Haluan:

-Siirtää haluamani biisit mun 20gb iPodiin HELPOSTI

Eli en toisin sanoen ikinä jaksanut opetella käyttämään tota iTunesia kunnolla, jotenkin mua vaan ahdistaa toi koko ohjelma. Liian sekava, liian paljon kaikkee kun tosiaan haluisin vaan siirtää niitä biisejä sinne ipodiin. Se ei edeslöydä kaikkia niitä biisejä mitä sinne oon laittanut..

En nyt muista kaikkia syitä minkä takia tässä vuosien varrella oon iTunesia kironnut mutta mä vaan jotenkin inhoon sitä.

Eli itse kysymys oli se että onko jotain muuta kevyttä softaa millä voi simppelisti siirtää musaa ipodiin? Ja onko totta että en voi esim kaverin iTunesista siirtää biisejä mun omaan ipodiin yksitellen vaan pitäs laittaa se koko helvetin kirjastollinen sinne ja ne vanhat biisit poistuis sieltä?

En kuitenkaan oo mikään käytännönsepari tietokoneiden kanssa, tosi paljon tullu käytettyä mutta tää iTunes, sillä vaan on jotain mua vastaan.

Haukkukaa iTunesia ja antakaa vinkkejä! :)

2.  
  3. panimome

panimome Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ensimmäinen linkki googlessa hakusanoilla "itunes alternative". http://www.redchairsoftware.com/anapod/ctable.php.

Löytyy esim. Anabod Explorer. True Windows integration makes it easy, fast, and natural to manage your iPod using the familiar Explorer folder system. As fast as opening My Computer.

4. Betrayed

Betrayed Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    2
    Pisteet:
    68
    Tuo Anapod on kyllä hyvä softa, itsellä käytössä sen ilmaisversio mikä on vähän rajattu mutta hoitaa hommansa. Ja biisien siirto toimii suoraan Windowssin Explorerista (explorer!=IE) drag&drop periaatteella. Voit myös kuunnella biisejä suoraan iPodistasi. Ohjelma lukee id-tagit mp3:sista, joten ei tarvitse katsella niitä Apple tyyliin nimettyjä (ASDEW.mp3 FWEWQ.mp3) tiedostoja. ;) Suosittelen!

5. paxpax

paxpax Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos ja kumarrus, näin se homma etenee!

Jaa tämä sivu