Ihan vaan mielenkiinnon vuoksi kysyn: onko näillä sivuilla informaation jakaminen mainostamista ? Jos esim. kerron että täältä löytyy hyvä nettisivusto tai että laite x on todettu parhaaksi ?
Tuo mainostaminen on vähän kinkkinen asia joka näkökulmalta, mutta selvästi viestit tyyliin "Tulkaa tänne sivustolle www.paras-sivu.com" poistetaan ihan varmasti. Jos ei tuo liity ongelmaan tai asiaan millään tavalla, niin itse katson sen mainokseksi. (tai jos postauksen ainut sisältö on linkki jollekkin toiselle sivustolle)
Mitäs jos joku kysyy neuvoa jostain komponentistä tai liikkeestä ja sitten itse neuvoo käyttämään toista liikettä? http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/230212 Tajusin myöhemmin rikkoneeni sääntöjä ja olen tuntenut hirveää syyllisyyttä. (ketjua ei suljettu,enkä saanut huomautusta)
Kuinkas allekirjoituksissa mainostaminen.. monella käyttäjällä näkyy olevan "mainoksia". Allekirjoitus on ilmeisesti vähän nou määns ländiä..
En tiedä AD:stä, mutta joillain muilla sivustoilla säännöissä on kohta, jonka mukaan sigussa mainostus ei ole kielletty.
Ei ole mainostamista neuvoa hankkimaan komponetteja jostain liikkeestä. Allekirjoituksessa saa olla linkki omaan sivustoon jne.
Mainostaminen on vaikea asia päättää että mikä on mainosta ja mikä ei. Mutta just tollaiset "Tulkaa tänne, paras sivusto ikinä!!" kyllä poistetaan kuten [bold]pkaksp[/bold] sanoikin. Asia päätetään sit asiayhteyden mukaan..
Noh, tuosta allekirjoituksesta, ilmeisesti täällä ei ole näkynyt mitä olen muilla foorumeilla nähnyt, rekisteröity pelkästään siksi että voi allekirjoitukseensa linkin jättää, käväsee parit jutut heittämässä, mutta allekirjoituksen linkki säilyy..