Tästä koneesta on kyse: Löytyykö mistään halvemmalla? Onko kokemuksia? Saisiko hintaa karsittua pois, vaikka kokoamalla koneen itse? Olisiko mahdollista saada parempaa konetta halvemmalla( 200-300e halvempi olisi jo hyvä )? Tämmösiä kysymyksiä.. Koneelta vaadin tehoa, muistia ja kumpaakin sen verran, että ei ihan heti hidastu ja mene lukkoon. Alkaa vanha kone jo tympästä, kun temppuilee kokoajan..
Ai että saisko... Pistän pari pakettia, joihin voit itse verrata: Sama hinta, osat ihan eri luokkaa: Reilusti halvempi mutta edelleen reilusti parempi paketti kuin tuo Black Storm: Noi Verkkokaupan valmispaketit on ehkä paras malliesimerkki kunnon vedätyksestä asiasta ymmärtämättömän asiakkaan kustannuksella.
Ajattelinkin, että aikamoista ryöstöähän tuo on.. Alempi paketti näyttää hyvältä jo hintansa puolestakin( sain jostain syystä itse hinnaksi 935.80e ). Joten harkitsen sitä, mutta vielä saa ehdottaakin.
Ai joo, noissa koneissa on käyttis mukana. Joka tapauksessa, 1300€ kone ja H67-emo, 2500 ja GTX 560Ti näyttiksenä. Ei kannata.
Otit luultavasti mukaan kalliimman mugen 3 coolerin. Niitä on kaksi eri versioita jimm pc storen sivuilla.
Nostan tämän aiheen takaisin ylös, koska en ole varma käyttiksen( windows 7 ) yhteensopivuudesta. Nimittäin: Ja tässä käyttis: On ihan pakko varmistaa.. Muutenhan nuo Axun pakettien osat ovatkin yhteensopivia?! Tänään olisi tarkoitus pistää kone tilaukseen, mutta haluan olla 101%:sen varma, siitä mitä ostan.
DVD-asema toimii kyllä Seiskassakin. Joku ei vaan laiskuuttaan ole jaksanut päivittää listaa. Osat sopii yhteen, mutta kai sen voi joku muu vielä varmistaa.
Oishan tuon saman setin saanu reilu tonnilla mut kuka täällä kolikoita laskeskelee=) Eikä ainakaa tarvi muuta ku ikee kone kiinni ja kikkeli kouraan. En aio päivitellä konetta koskaan. Kun osat jää jälkeen on silloin taas aika vaihtaa uuteen=)