Loistava peli, sopivasti erilainen kuin BF2, mutta silti oppii helposti. Kuten sanottu, bugeista huolimatta
Olen edelleen pitäytynyt 'vanhassa' BF2:ssa ja sen boostereissa. Nyt onkin mukava pelailla kun iso osa noista nyyhkyttäjistä ja huijareista (nyt en siis todellakaan tarkoita ketjuun jo kirjoittaneita) on siirtynyt BF2142:een. Mukavasti haasteellista äksöniä ilman turhaa whinetystä. Ainoa huono puoli on servereiden vähentyminen, mutta onneksi näillä muutamilla joilla pelaan, on riittänyt pelaajia ja niin ollen myös servut pystyssä *8)
Samasta syystä pelaan aina väliajoin BF2:sta, koska tuo mukavasti vaihtelua. Ja jos suurin osa "ikävistä pelaajista" siirtynyt 2142:n pariin, niin hyvä juttu. En ole kyllä itse huomannut pahemmin "roskasakkia" servuilla, mutta ainahan niitä pellejä on
Itse olen ainoastaan pari kertaa "tömännyt" näihin vinkujiin. Yllättävän siistiä peli on ollut. Samoin kielenkäyttö mainissa (johtuu varmaan osin siitä, että esim. sana fusk on bannattu monilla servuilla ja kickit tulee samantien, jos sen sanoo). Nuo BF2 veteraanit on kyllä pirullisia vastuksia ja vastaavasti, jos olet samalla puolella, niin on oikein ilo pelata heidän kanssa kun kaikkea ei tarvitse vääntää rautalangasta. Arvoltani olen 1lk. vääpeli.
Pakkohan se oli ottaa yksi "ilmainen" ylennys ja unlock Veterans-programilla. Aika harva tuntuu silti sitä tehneen. Ja kyllä huomaa, jos vähän enemmän pelannut vastapuolella tai omassa tiimissä. Harmi vain, että yhteistyötä ei ole siltikään saatu tarpeeksi "pakolliseksi" pärjäämisen kannalta. Lone wolfeja joskus servut täynnä, kun metsästetään helppoja pisteitä. Parasta antia on hyvä ryhmä, joka toimii saumattomasti yhteen. Muutaman kerran olen sen päässyt kokemaan ja oli aivan loistavaa! Ja onneksi vinkujat ovat harvassa (vielä...)