Onko appdata/roaming/update.exe haittaohjelma?

Viestiketju Virukset ja haittaohjelmat -osiossa. Ketjun avasi JP24 29.10.2011.

1. JP24

JP24 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Terve! Minulla olisi semmoinen ongelma että tässä vähän aikaa sitten minulla on alkanut tulemaan tuo update.exe esiin joka käynnistyksen yhteydessä. Vaikka poistaisin sen niin se vain tulee takaisin. Avast ei sano että olisi haittaohjelma, mutta ei sitä tiedä.
    Joten olisi kiva jos joku jeesais.

2.  
  3. power_age

power_age Active member

Kiitokset:
    154
    Pisteet:
    93
    Googlaamalla löytyi haulla tuonlaista, en jaksa alkaa kääntään teksetejä itsellen nyt kunnolla ymmärettävään malliin jos osaat sitä lontoonta suhteelisen sujuvasti niin asia selvinnee aika nopeastikin.

Tää on aika hyvä skanneri, ms.n oma kans aikaa menee sitten alemmalla kun vetää rankimman tarkistuksen.

4. JP24

JP24 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Asia korjaantui kun hankkisin malwarebytesin ja se oli virus joten se postui ja ei enään mene päälle startupissa.

5. power_age

power_age Active member

Kiitokset:
    154
    Pisteet:
    93
    No hyvä kun löytyi ja selvis.

Oppia olen löytänyt asiaan threadeilta jossa Kalminen tutkii lokeja ja neuvoo virusten poistoissa työkaluissa mitä käytetään skannauksissa ja puhdituksissa, niitä välillä lukemalla saattaa ominpäin löytää vastauksia mahdolisiin virus ongelmiin.

6. Viljam

Viljam Regular member

Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    28
    Huono neuvo,ominpäin sorkkimalla saa pahimmoillaan koneen uudelleenasennus kuntoon,antaa vain osaavampien hoitaa;)

7. power_age

power_age Active member

Kiitokset:
    154
    Pisteet:
    93
    Ai mites niin jos ei kerran muutenkaan sitä apua löydy, monissa asioissa samalla tavoin on joutun lähes kaikken tekeen monasti auttamistenkin jälkeen uudelleen.

En tarkoitta hakkua ketään, niin se vain on mennyt, itse joutun oppeteleen useat asiat:|

Kyllä se käyttis on jo asenneltu muutamaakin kertaan, ja kertaaleen hakkeri tms. halus pitää hauskaa.

Viimeksi muokattu: 30.10.2011

Jaa tämä sivu