Onkelmia DC:n kanssa

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi noobo 23.01.2006.

1. noobo

noobo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    En voi hakea musiikkia vaikka, minun mielestäni olen ottanut tarpeeksi hubeja sekä olen laittanut musiikkia jakoon yllinkyllin. Kun haen jotain se kohta mihin ne haun tulokset tulee siihen tulee näin: Sorry you must browse user files to search.txt.Mitä kummaa pitäisi tehdä. J KAIKIEN LISÄKSI KYLLÄ se vielä 2 päivää sitten toimi niinkuin pitisikin. ärrr...................!!!

2.  
  3. BostonArc

BostonArc Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mikäli se on toiminut aikasemmin se ei oikein voi olla palomuuriongelma. Voit toki koittaa laittaa itsesi passiivikseksi ja yrittää uudelleen.

Toinen ratkaisu mikä tulee mieleen on, että hubit joilla olet ei joko ole noita tiedostoja, tai niiden search on otettu pois käytöstä. Tuollainen .txt tiedosto on kohtuu yleinen juuri silloin, kun hubin ylläpitäjät ovat laittanut searching pois käytöstä ja haluavat ilmoittaa siitä käyttäjille.

Sinuna menisin muutamalle muulle hubille ja koittaisin uudelleen.

4. noobo

noobo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    No mulla on varmaaa 10000000000 eri hubia ja aika pieni mahollisuus om että yksikän ei work

5. wipu

wipu Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hae uusin dc ja koita passiivi tilaa hae semmost mikä varmasti löytyy..jos ei toimi ni ilmota uudestaa=)

6. noobo

noobo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    no *piip* ei auta mutta älkää huolstuko poistin dc++ ja latasin eMulen ja hyvin pyyhkii

7. noobo

noobo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ärrrrrrrr...... poistan koko paskan ja lataan emulen se ainaki toimii

Jaa tämä sivu