Elikkäs olen uusi näiden asioiden parissa ja en saa näkymään kuvaa enkä edes ääntä kuulumaan tvstä vaikka minulla (varmaankin) on oikeat johdot. tuommoinen minulla on tvssä kiinni ja tämmöiset johdot koneessa kiinni tämmöisellä liittimellä: Joten onko joku johto väärin tai? ja kertoisitteko miten asetukset pitää laittaa nimittäin minulla on intel graphics media accelator 900. ja luin tuon tv out oppaan läpi eikä siitä ollut minulle mitään apua. Pitääkö minun asentaa jotain ohjelmia että saisin sen toimimaan? Auttaisitteko nuubia?
Onko kuva viety televisioon miten? Tuon äänen kyllä pitäisi toimia kunhan TV:ssä on vain oikea kanava päällä ja johdot kiinni.
Ai niinku miten.. scartti on input asennossa ja on scart kanava. en ymmärtäny tota onko kuva viety televisioon miten? selittäisitkö tarkemmin ton kysymyksen.. taikka johoillahan se on sinne viety .
Miten ohjauspaneeli-näyttö-asetuksista tv vaihdetaan ensijaiseksi näytöksi?? sillä vaihtoehtona on vain näyttö, plug and play-näyttö, ohjain INVIDIA GeForce 6600 (sen vieressä ei ole nuolta josta sen voisi suoraan vaihtaa)