Ongelmia polttavan kanssa....

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Suat 19.04.2003.

1. Suat

Suat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin ensimmäisenä hakua, mutta en ainakaan löytänyt vastaavia threadeja.
    Elikkä mulla olis tällanen ongelma tuon LG CD-RW CED-8080b:n kanssa, että kone boottaa itestään aina kesken polton. Joskus myös romppua luettaessa. Viikko sitten asensin Xp pro:n 98:in tilalle, mutta ongelma ei ratkennut.
    Ajuripäivityksiä ei ole tarjolla ja olen kokeillut poistaa ja asentaa uusiksi laitteen ajurit muutamia kertoja.
    Tuntuu, että kaikki mahdollinen on tullut jo kokeiltua, mutta mikään ei vaikuta auttavan. Onko vika nyt sitten polttavassa vai jossain muualla?

2.  
  3. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo itelläni oli sama juttu, muistikampa reistaili. Ei lukenu cd levyjä kunnolla ja käyttiksen asennus ei onnistunut vaan herjaa tuli ett cd on susi.Jäynää aiheutti pitkään ja aluksi luulin että softa juttuja. kokeile muisti kampaa ennen ku rupeet repii konetta...

4. Suat

Suat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Eli mitä kannattais kokeilla? Käyttää muistipaloja irti? Saitko itse toimimaan sitten?

Viimeksi muokattu: 19.04.2003
  5. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minulla oli kaksi muistikampaa 256 mt, kokeilin kumpaakin vuorollaan yksin toinen toimi hyvin ja toisen kanssa samat ongelmat, joten kampa vaihtoon........

6. Suat

Suat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jepjep... kerkesin justiin jo kokeilla tuota samaa. Mulla on muistipalikat 2x128 ja 256. Kokeilin 256 ekana yksin->tiletti. SItten kokeilin 2x128->tiletti. Ei hyvältä näytä.
    Ajattelin tässä, että jos vois kokeilla kaverin koneessa tota polttavaa. SIllä se ainaki selviäis, että onko vika sitten polttavassa. Jos vika ei ole polttavassa, nii tapaus kuuluu jo x -arkistoon.

7. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ota mieluummin kaverilta polttava omaan koneeseen lainaan! Jos tilttaaminen jatkuu, niinei kai se auta ku vaihtaa käyttis, onko SP 1 asennettu jos ei niin kokeile myös sitä ..

8. Suat

Suat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep, alunperin olikin tartkotus kinuta kaverilta polttava lainaan, mutta sepä ei onnistukkaan yhtä helposti nuin päin :/. Vaikea uskoa, että ois käyttiksestä kiinni ku vika oli sekä 98:issa ja Xp:ssä. Katoin jotain firmware päivityksiä tuolla lg:n kotisivulla. Kauheasti niissä ainaki varoteltiin, että voi asema hajota, jos ei tarkkaan tiedä mitä tekee. Enpä ole ikinä nuita firmwareja ennen päivitelly.
    Mikäs tämä SP 1 sitten on?

9. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    XP:n päivitys, eipä taida siitä olla iloa. Taitaa se vika olla asemassa. Minulla oli yks polttava jossa tyhjeni aina puskurimuisti kesken polton ja teki hylsyn mutta ei kuullosta sinun vialta.

Jaa tämä sivu