mul on prosesseis käynnis sellane ku msnmsngr32.exe Mikä se niinku on? Onko se joku tärkeeki ku suoritinkäyttö on välillä sen takii 100%? Pelit pätkii pahasti niin olisko siinä järkevä selitys?
Näin yhtäkkii katottuna luulis kuuluvan Messengeriin, en o varma. Ei tollasta googlekaan löytänyt? Jos suoritinkäyttö huutaa 100%, niin varmasti pätkii pelit ja tahmaa koneen käyttö. Oot kai virukset tarkistanut? Ootko ajanut Spybot-/ Ad-Aware-ohjelman tai molemmat? Mitäs koneen lämmöt näyttää? Asiaan auttaa myös Levyn Eheytys(disk defragmenter) järjestelmätyökaluista. Tuo kannattaa aina välillä tehdä.
Miten Messenger voi muka viedä niin paljon ja se on prosesseis silti vaikka Messenger ei ole päällä. Messenger+ on ainakin nollilla kun kattoin, joten ei se ihan Mese pelkästään voi olla?!?! toi tiedosto löytyy: windows/sytem32 Oon ajanu viirus jutut, spybot,Ad-Awaren ja levyn ehytystä en vähään aikaan ku kovol tilaa 2gb ja ei se tee sitä kunnol... =( Ei oo kone alkanu ainaka valittaa et on ylikuumentunu.
Koita sammuttaa se sitten sieltä prosesseista, jos auttas (oikea klikkaus -> lopeta prosessi). Muistaakseni se Messenger siellä taustalla kuitenkin pyörii. Itse olen sen vallan poistanut, kuten myös muita mielestäni ylimääräisiä Mikki$oftan viritelmiä
Nyt sitä ei saa suljettuu!!! Nyt alkaa mennä hermot!!! Olisko se Messenger ni vois poistaa ihan kylmästi? Messenger ei oo täl hetkel ollenkaan asennettu. Miten se vois olla siellä viel?
start/käynnistä->run/suorita-> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove tolla lähtee pikaviestin oikein pois käytöstä.
Kyl se sinne tulee uudestaan eikä se sammuta sitä melkei koskaan eli harvoin. sanoo et ei voi poistaa rekisterist ja sit siin on joku numerosarja. Olis vaan kiva tietää voisko sen tiedoston poistaa sielt...
Katsoppa Lisää/Poista sovellus Add/remove programs että onko siellä messanger? msnmsngr32.exe toi ei taida oikea nimi.
Sieltä sovellus jutust ei löytyny mut loistava Easy Cleaner löysi sen ja lopetti!! Nyt tämä ongelma pitäis olla selvä... =D
Vittu ei se sielt mihinkä lähe!! Tulee hetken päästä uudelleen!! Ei kiva!!! huomasin et se on joku tälläne: MSN messenger Service. koitin poistaa sitä sielt system32 kansiost hermostuneena mut on estetty poistamine. Mikä voi enää auttaa??
Voiko Microsoftilt kysyy ilmatteks ku mää katoin ni tarvis olla jokku passut? Osote olis kans kiva jos antas...
Minulla oli ittelläni tuollainen virus. Eli messenger32 (tai mikä toi tiedosto nyt olikaan) oli prosesseissa ja hinutti koneen matalaksi. Esim jokaisen kokeilemani virustutkan se onnistui sammuttamaan. Onnistuin poistamaan sen muistaakseni niin, että vikasietotila päälle ja sieltä kyseisen exen poisto. Muistaakseni se teki muutaman dll-tiedoston system32 kansioon, jotka poistuvat myös vikasietotilassa. Kannattaa myös kokeilla laittaa sille messenger32:lle prioriteetti minimiin, jolloin se ei pysty virustutkaa kovin nopeasti sammuttamaan, jolloin voit yrittää scannata sen pois. En muista miten mulla kävi kun ite tein noin, eli sainko sen exen pois sittenkin tällä tempulla ja sitten muut toisella. Korjattu ehkä vähän ymmärrettävämmäksi.
Auttaisko Windowsin uudelleen asennus?? Tosta ku en oikei tajunnu mitää ku oon vähä pöljä näitte koneitten kaa??
En viittis formatoida ku kovo on täynnä tärkeetä tavaraa. Windowsin ku voi asentaa ilman formatointia... Jos formatoimaan joutuu ni kai se on pakko ostaa uus kovo mihin siirtää ne kamat. Laitoin prioriteetin pieneks ja viirus ohjelman läpi mut ei se huomannu sitä siltikään...(!dääm!).
Saatko otettua kyseisen exen pois koneeltasi? Kunhan se on poissa saat katottua virustutkalla niitä dll-tiedostoja. Jos et saa tiedostoa pois, kysele siihen sitten apua.
Siis haluutko sen Messengerin kokonaan pois koneelta? Suosittelen tutustumaan ohjelmaan XP Lite. Sillä lähtee Movie Maker, Outlook Express, Messenger, Windows Tour ja kaikki muu, mistä et tykkää