olen asentanut ilmaisen zonealarmin vaikka kuinka moneen vista koneeseen mutta omaani se ei mene kirveelläkään. koneessa oli esiasennettuna nortonin trial ja poistin sen norton removal toolilla. kaiken pitäisi olla mielestäni oikein mutta zone ei vain asennu. tahtoisin zonen siksi että olen niin tottunut käyttämään sitä. olen kokeillut muita palomuureja ja ne eivät vain tunnu niin hyviltä ja simppeleiltä. löytyisikö listasta jotain outoa mikä voisi estää zonea toimimasta? myös kaikki muut ylimääräiset hommelit voi mainita! *lista poistettu*
tuolla näkyy silti olevan joku symantekin juttu vaikka olen poistanut removal toolilla. lisäksi siellä on paljon noita (no name) ja (no file) juttuja... voiko ne kaikki poistaa??
Poista ohjauspaneelista löytyvällä "Lisää tai poista sovellus"-ohjelmalla "Acer eDataSecurity Management" niin ZoneAlarmin asennus pitäisi onnistua, eikä tulla enää ilmoitusta "ZoneAlarm client lakkasi toimimasta" (ZoneAlarm client has stopped working).
TOI-MII, kiitos...uskon että tämän jälkeen toimii pari muutakin ohjelmaa minkä kanssa olen paininut! kiitos kiitos!