Ongelma on seuraavanlainen - Kun yritän aloittaa pelaamisen, peli ilmoittaa, että Shared Error Technique not found, tai vastavaa. Kun painan "OK" peli alkaa pyöriä - mutta kaikki näyttää laatikoilta ja esim. pelin ns. alkuvideota ei edes näy. Tämän jälkeen peli ilmoittaa tehneensä virheen ja sammuu. Jonka jälkeen se valittaa, että Osoite (esim.) "2asd00" ei vastaa ja muisti esim. "0000xx0000 eiu löydy ja tiedosto nimenä ei voilla "READ". Voisiko joku kertoa, mistä moinen johtuu ja onko se jotekin korjattavissa? Kiitos etukäteen!
Koneeni on Intel Celeron CPU 1.70GHz Näytönohjain: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 Kovalevy tilaa on yhteensä 70GB Äänikortti on: Creative EMU10K1 Audio Processor (WDM) Muuta en osaa sanoa...
Pelin minimi requt on seuraavat: SYSTEM REQUIREMENTS OS: Windows XP/Vista CPU: 2.8 GHz or higher (Windows Vista requires 3.0 GHz) RAM: 512 MB RAM or higher (Windows Vista requires 1 GB RAM) HDD: 8.1 GB free disk space or more Graphics: 128 MB or higher (Pixel Shader 2.0, AGP and PCIe only) DirectX: Version 9.0c DVD-Drive: 8x
Samantapainen ongelma löytyy itseltä. Peli toimi jo muutaman päivän, jotta ehtisin pelata 28% siitä, mutta nyt kun yritän jatkaa careeria peli kyllä latautuu mutta miltei välittömästi sammuu. Ruutuun tulee laiton toiminto herja ja vielä seuraavanlainen teksti "Käsky osoitteessa "0x7c92ae22" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000000" Muisti ei voi olla "read" ". Olen asentanut pelin uudestaan, mutta ongelma ei korjaantunut. Kokoonpano on seuraavanlainen(jos merkitystä): Intel Q6600 4gb ddr2 Leadtek 640mb 8800gts Asus P5K-e wifi
No koneen kokoonpanon ei ainakaan sinulla pitäisi olla ongelma. "Käsky osoitteessa "0x7c92ae22" viittasi muistiin osoitteessa "0x00000000" Muisti ei voi olla "read" " Eikös tuollainen virhe viittaa yleensä siihen että joku toinen ohjelma sekoittaa hommaa jollain tavalla, esim. virustorjunta tai poltto-ohjelmisto? Viisaammat vastatkoon. Itsellä ei kyllä ole ollut minkäänlaisia ongelmia kyseisen pelin kanssa, hyvin toiminut ja kaikkea.
Hmm, mutta entäs jos kun mun CPU on 1.7GHz ja minimi on 2.8GHz niin eihän tuo peli mulla sitten toimisi? Ainakaan mitenkään merkittävästi? Ja mietin että pitääkö mun sitten uusia näytönohjaimeni?