Ongelmia cs:sourcessa

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jonneeeee 26.11.2006.

1. jonneeeee

jonneeeee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Juu, elikkäs tämmönen ongelma on tullut ilmi. Cs:source tökkii n. 1 - 5 minuutin välein ellei useamminkin, joskus se pysähtyy muutamaksi sekunniksi kokonaan, joskus vain hieman nykii. Nyt olen huomannut että joka kerta kun se pysähtyy tai tökkii niin net_graph 3:n mukaan mulla on
    incoming packets n. 3000 vaikka normaalisti pyörivät 60 - 80... Osaisiko
    kukaan auttaa ongelman rakteisemisessa? Olen kokeillut uudelleen asentamista... n. viikko sitten peli toimi loistavasti.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mikähän palomuuri käytössä?

4. jonneeeee

jonneeeee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Zone alarm, oon sallinu kaikki steamiin liittyvät ohjelmat, ja tää ongelma on ilmenny joku viikko sitten...

5. Ricard0

Ricard0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    mulla on jokin samankaltainen ongelma....consolissa lukee koko ajan että : NET_SendPacket WARNING ja joku ip:eek:sote perässä.... pingi koko ajan jotain 300-600 , vika ilmennyt n. viikko sitten ja ei lähe millään...ennen peli toiminut moitteettomasti !! mikä hel****i sitä oikein vaivaa ????

6. Awprow

Awprow Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Katselin Steamin sivuja, ja siellä sanottiin että se johtuu Steamin uudesta päivityksestä. Siellä lukee numero, johon voi soittaa jos peli pätkii häiritsevästi. soitin siihen itse, ja heti he yhdistelivät vähän piuhoja ja kaikki toimii taas kuin unelma. Se sivu on kai www.steam.com
    Katsele Googlesta.

7. Ley

Ley Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    hahaha awprow... mitä sieniä sä oot popsinu?

En tiedä mihin seksilinjaan oot soittanu mutta epäilen ettei valve "yhdistele piuhoja" sun lagaamisen korjaamiseksi... heheheh päivän läppä kyllä

Mutta jos ko. ongelma vaivaa niin menkää www.steampowered.com ja ylävalikosta SUPPORT ja sieltä lähdette purkaa ongelmanne ydintä(esim. kohdasta troubleshooting network connectivity). En suosittele soittamaan valvelle (joka siis amerikkalainen yhtiö... voi tulla pientä puh.laskua eikä varmasti yhdistele piuhoja)...

8. olli94

olli94 Guest

CS ei tueta!!!!!!!!!

9. jonneeeee

jonneeeee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jo oli järkevä kommentti tuokin...

10. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Se johtuu tuosta ZoneAlarmista! Vaihda muuria vaikka Sygateen tai Kerioniin.

Jaa tämä sivu