kun mä laitan cs:n päälle ni "cpu usage" nousee 5% heti 100% ja pysyy siinä niin kauan ku mulla on cs:ssä päällä. Auttakaa mua! Kiitos
no yleensä pelit syö kaiken tehon koneesta. voit kokeilla laskea sen priorityä, mutta voi tulla ikäviä yllätyksiä pelielämyksiin. vai kaatuuko se vai mitä?
no haittaa ku se lagaa ihan saatanasti. tökkäsee noin 10 sekunin välein. kävin kattoo tuolta joltain eng kieliseltä sivulta sitä mut en oikee tajunnu sitä mitä ne oli kirjottanu.
johtuu jonkun muun ohjelman suorittimen käytöstä tai sitten huonoista/vääristä asetuksista. start->run->msinfo32 sieltä hardware ja conflicts ja katso jakavatko mitkään laitteet samaa IRQ:ta.
jos ei ole integroitu äänikortti tai verkkokortti niin koita vaihtaa toiseen PCI paikkaan emolevyllä.
Ei tuo CS normaalikäytössä kait pamahda 100%:aan, eli kyseessä on joku ongelma. Esimerkiksi Antivirus (realtime protection) saattaa tuon aiheuttaa, tai sitten jos ajat Steamin pohjalta niin samanaikainen Steamin tai sen alla toimivan modin päivitys voi tuon usagen pamauttaa. Et muuten maininnut että mikä prosessi se on, joka pistää CPU:n täppään: steam.exe, hl.exe vai kenties explorer.exe?
Jos kyse on steam.exe:stä, niin kokeile vaihtaa cs 1.5 versioon. All-seeing eye ainaki löytää hyvin vielä suomalaisia 1.5 servuja. Se on sittte eri asia joa aiot pelata kavereitten kanssa. Mun mielestä steam oli täysi floppi ite käytän cs 1.5 versiota.
700 celeron, voodoo 3000 en tiiä voi varmaa johtua no päivityksestä... mulla on 1.5 käytössä mut ei toimi steam sen paremmin...