Ongelmia Club 3D x800 kortin kanssa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Hapitsu 03.01.2007.

1. Hapitsu

Hapitsu Guest

Eli mulla on Club 3D x800RX 256 (agp) kortti. Ongelmana on se että kone tunnistaa kortin x800 PRO/GTO:ksi.EVEREST näyttää että kortti olisi x800 PRO. Kellotaajuudet on sitte myös ton mukaiset eli 475 / 450. Eli mikä tässä mättää??? En ole itse säätänyt mitään korttiin, muuta ku että olen hakenut ajurit siihen... Ajattelin että voisiko tuo olla osa syy siihen että peli jumittuu kesken pelaamisen. Kuva jumittuu ja lopulta näyttö sammuuu. Näyttö menee kiinni ja kone hyrrää vieressä. Joskus kone taas buuttaa sillon, kun näyttö menee pimeäksi.

2.  
  3. bullet91

bullet91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tuo x800RX on vain Club 3D oma nimike x800 PRO:lle, kellotaajuudetkin ovat oikeat kun katsoin Club 3D:n sivuilta. Mitkä pelit jumittuvat? voi olla ettei näytönohjaimesi jaksaa pyörittää raskaampia pelejä.

Viimeksi muokattu: 04.01.2007
  4. Hapitsu

Hapitsu Guest

KYllä esim Americas Armyn pitäs toimia ;D seki nimittäin kaatuu...

5. bullet91

bullet91 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    voisitko kertoa muita tietoja koneestasi? millaiset lämmöt koneessasi ovat kun pelaat?

6. juhha84

juhha84 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onko powerisi varmasti riittävä?

7. tyson

tyson Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    . Mitkä pelit jumittuvat? voi olla ettei näytönohjaimesi jaksaa pyörittää raskaampia pelejä.[/quote]

eihän näytönohjaimen poitäisi vaikuttaa pelien jumittumiseen. itse olen pelannut Obvilionia r9600 PRO - kortilla, joten eihän pelin vaativuuden pitäisi jumittaa korttia. Epäilen vikaa ajureissa, taikka lämpötiloissa.

Jaa tämä sivu