Olisi pieni ongelma.. installoin bf 1942 koneelle toimii, mutta en pääse peleihin kun on vanha versio, Mutta sitten jos lataan päivitykset cd:lta. Alkaa valittamaan: 'Please eject and re-insert CD-ROM, select OK and restart application' ja jos lataan netistä valittaa: 'Missing or invalid Registry/INI entry' ja heti perään 'Old file Does not exist'. Joten mitä asialle voi tehdä?. Olisin kiitollinen tiedosta joka auttaisi tämän ongelman kanssa!
Siis kun koitan käynnistää ton pelin niin se valittaa eli en pääse singleen enkä nettipeleihin ja olen uninstalloinut ja installoinut uudestaan jo varmaankin sen 4 kertaa ja aina sama homma.
Ja kun olen kysellyt kavereiltanikin, että mikä mättää ja ne sentään on mua valovuoden edellä näis tietokone asioissa, mutta ei hekään osaa sanoa mikä on vikana.
Kai kyseessä on ns "kauppa" versio? http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/3403/ tuossa on toi uusin päivitys.
Siis on ihan kaupasta ostettu. Mitää WARE paskaa ei tueta! jos ei oo varaa ostaa nii ei kannata kyllä pelatakkaa.
joo itsellä oli samoja ongelmia aikoinaan, 3 vaihtokerta ja sitten vasta rupes toimiin. Taitaa olla aika paskoja cd aihioita noissa ea:n peleissä. Ei nimittäin ole ainoa ea:n peli minkä kanssa ollut ongelmia.
Joo kiitoksia avusta.. syy selvisi. Cd:ssä oli noin 1cm halkeama palautin kauppaan ja sain uuden ja jopa cd-keyn sain pitää ja sain toimimaan 1 tiedosto puuttui ja senkin sain enolta joten kiitoksia kumminkin avusta.