ONGELMAN POIKANEN!

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Toke 19.03.2003.

1. Toke

Toke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mulla on xp ja club3d radeon 9700 pro näytön ohjain,3.2 ajurit ja controlpanel.ongelma on näytön välkkyminen hetken aikaa käynnistyksen yhteydessä (musta välke kulkee työpöydän yli)ja aina kun lähtee käyttämään näytön asetuksia ja control panelia ja sama tapahtuu kun klikkaa taskbarin ati kuvaketta.aikaisemmin oli 4200ti näytönohjain sen kans ei ollut vastaavaa ongelmaa.atissa on takuu joten mitä mieltä ootte onko kortissa vikaa?näyttö samsung syncmaster 959nf reso 1024x768 100hz.3d mark 03 antaa 4300 pointsia(2,4 p4,512 muistia)

Viimeksi muokattu: 19.03.2003
  2.  
  3. TurboSaab

TurboSaab Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tietokone on niin outo vehe loppupeleissä että tuokin ongelma voi johtua mitä oudoimmista syistä. Joskus ongelmat johtuvat jopa siitä että komponentit eivät hyväksy toista komponenttia.(nm. kokemusta) Eli itse asiaan, voi olla esim. että sun näytönohjain ei sovellu xp:n kanssa yhteen täydellisesti. Mulla oli xp:n kanssa ongelmia mun omalla kortilla "Radeon 64 ddr vivo". Onhan sekin mahdollista että kortissa olisi vikaa?? mutta aika epätodennäköistä. Ota yhteyttä liikkeeseen mistä hankit sen näytönohjaimen ja siellä asia pitäisi saada kuntoon helpoiten.

4. sloinen

sloinen Guest

asensin ati club 3d radeon 9100 128mb näyttiskortin fujitsu siemens p3 733mhz koneeseen, käyttiksenä kokeiltu me ja xp:tä. Atin ohjaimen asennuksen jälkeen kone tilttaa näyttöön tulee virheitä ja kaatuilee, ohjaimina kokeiltu 5 eri ja ei toimi.

5. kokooja

kokooja Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko biossin päivitystä kokeiltu?

Jaa tämä sivu