Ongelmaa langattomien verkkojen kanssa

Viestiketju Kannettavat tietokoneet -osiossa. Ketjun avasi passee 19.09.2008.

1. passee

passee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Elikkäs minulla on Acer Aspire kannettava tietokone. Eilisestä asti kone ei ole löytänyt langattomia verkkoja, vaikka modeemi on päällä ja oikein kytketty. Taisin vahingossa poistaa jonkun Launch manager ohjelman ja sen jälkeen ei ole kone löytänyt näitä langattomia verkkoja mistään. Olen päivittänyt verkkoluetteloa mutta mitään ei tapahdu.

Olen itse ny yrittänyt tehdä kaiken tarvittavan ja nyt loppu konstit saada tuo kuntoon, joten pyytäisin teiltä apua, jotka todella tietää näistä tietokone jutuista jotakin. Kuitenkin kone on meillä päivittäisessä käytössä ahkerasti kun on koulu ja työasioita paljon niin ei oikeen viittisi alkaa ostamaan mitään 10-20m nettijohtoa jolla tämä toimii normaalisti.

2.  
  3. nurmoosta

nurmoosta Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Katoppas manuskasta onko joku nappi kyljessä jolla "aktivoidaan" wlan-kortti ; voi olla myös joku Fn+Funktionäppäin.

-Hae acerin sivuilta ko. ohjelma takaisin.
    -Käytä palautustuspistettä jos on toiminut aikaisemmin...

4. jawa75

jawa75 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Löytyykö kpneen kyljestä nappia jolla koneen wlan-kortti saadaan päälle/pois. Jos sitä on vahingossa liikuteltu.

5. passee

passee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos hyvistä ohjeista, mutta niistä ei ollut apua. Ongelma ratkesi kun latasi wlan-ajurin uusiksi.

6. uuno52

uuno52 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei Passee...
    Ajoin omaani ajurin uusiksi, mutta ei palon auttanut. Parani kuitenkin, mutta nyt ilmoittaa " Verkkosovittimen radio on poissa käytöstä" " Ota laite käyttöön laitteen radiosäätimellä " Yritin saada laitehallinnan kautta toimimaan, mutta siellä näyttää "laite toimii oikein" ja vaikka laitan "radion päälle", niin yhteyttä ei vaan synny. Onkohan minulla joku laite rikki ?

7. passee

passee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Uuno52. Paha alkaa sanomaan mitään kun itsellä ei ole mitään kaukosäätimiä tai ton tyylisiä niin en tiedä asiasta mitään. En voi tuohon auttaa.

Jaa tämä sivu