Eli nyt on nopeuspuoli kunnossa, mutta ongelma on se, että yks tiedosto lataa mukavaa 42kt/sek, mutta loput kolme huikeaa 0.0kt/sek... Missä vika?
Eli joko toi 42 kt/sek syö kaiken kaistan tai noin 0 nopeudet tulee joltain jumittajilta joiden clientti sanoo että on kaistaa vapaana, mutta eivät sitten siirrä yhtään mitään, yleensä muuli yrittää näiltä muutaman kerran ja lopettaa sitten.
Ei pitäisi, latausraja 57, lähetysraja 12. ' Estääkö siis tämä käyttäjä itse lähettämästä minulle tiedostoa, vai onko tämä clientin vika? Ei tuos kyllä voi poistaa toisten latauksia, joten ei pitäis olla mahdollista. Onko hänellä/heillä kenties vanhan version clientit ku vaan on 0.0 välillä?
Leechaamalla menee ratio ja krediitit. 0.0 tod näk ongelma jonkun clientin/asetuksen kanssa, siis lähettäjän päässä.
Leechaamalla? Siis tä? Huijaamalla? Pitäskö nostaa joitain arvoja? Mistä on kyse? En tajunnu? Ja mitä ratio tarkottaa? En ny viittis kyllä koko kaistaa tukkia tolla, että nettiki rullais hyvin samalla.
Elikkä yleensä tapana kertoo enemmän ongelmasta, topic "ongelma" ei kerro paljoakaan eikä viestissä kerrota mistä softasta on kyse. No kun krediteistä puhutaan olettaisin ainakin että kyseessä on eMule. Krediitit tulevat siitä, kuin paljon upit ja kuin suosittua. Mitä enemmän krediittejä, sitä nopeammin etenet muitten latausjonoissa. Lue Dela:n kirjoittama opas eMule:n jossa selvitetään krediittien toimivuutta tarkemmin.
Leechaaminen sitä että downloadaa paljon enemmän kuin uploadaa eli tolla sun suhteella 4:1 joka aika paljon, tarkoitus olisi jakaa ja ladata yhtä paljon. Ja perus nettikäytössä tarvii enemmän download kaistaa kuin upload.
Mitkä asetukset sitten olisi hyvät, että tavaran tulo ja meno olis mahdollisimman tasan? Yhteys on siis DSL 512/512.
Nyt on kapasiteetit, lataus 64, lähetys 64. Latausrajaa ei, lähetysraja 45. Kova rajoitus 500, yhteyksiä enintään 400. Onko jotain arvoja joita pitäs muuttaa?
No käytätkö itse? Ja jos voisit kertoa mitkä asetukset sulla on eMulessa, niin vois ittelle laittaa samoin... Tuntuu, että olet aika asiantuntija tämän eMulen kanssa.
Ihan perusasetuksilla sitä olen pyöritellyt, no KAD verkko käytössä ja limit:iä säätelee sen mukaan miten muuten kaistaa tarvii.