heissan ostin uuden keskusyksikön,täss on vista en saa millään ladattua meseä???olen kokeillut kaikkea mahdollista!!!olisikos vinnkiä???
Ajattelehan kysymystäsi. Miten siihen voi vastata? Jos olet tehnyt kaiken mahdollisen niin ei onnistu.... Leikki sikseen ja kerro vähän tarkemmin. Mikä vista, mistä yrität ladata, mitä ilmoittaa virheeksi yrittäessäsi, onko palomuuri käytössä,mikä selain, onko yhteys nettiin kunnossa???
siis juu mulla on e-systems windows vista,kun yritän ladata meseä googlen kautta windous live palvelut sit sielt lataa messenger ja olen hakenut ja kokeillu myös vistan meseä ja ain sama tulos:internet ei voi näyttää sivua koska netti yhteyttä eip ole,www sivustossa on kirjoitus virhe tai osoitteessa on kirjoitus virhe... sit teen yhteyden vian määriytyksen ja siin ei ole mitään vikaa!! täsä on avast antivirus ohjelma ja olen poistanu täält sen norton palomuurin tai jotain sin päin.kun en oikein palnäist vehkeist ymmärrä!!!
Oletko järjestelmänvalvojana kirjautuneena? Olisko nettiasetukset(internetasetukset/tietosuoja/sisältö..../käytönvalvonta) liian kireällä. Säädä kohdalleen. Ja/tai lataa selaimeksi(=käyttöliittymä millä selataan nettisivuja) firefox ja kokeile sillä.