Ongelma Wiin USB netticonnectorissa

Viestiketju Wii -osiossa. Ketjun avasi Flamewall 25.11.2009.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Flamewall

    Flamewall Member

    Liittynyt:
    11.03.2008
    Viestejä:
    7
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tässä ongelma, joka on oikeastaan vaivannut heti tuon laitteen ostamisesta saakka. Kyseessä on siis aivan perusmallinen Nintendo Wi-fi USB Connector (mallia Buffalo). En ole koskaan saanut sitä toimimaan vaikka olen käyttänyt sitä tavallisen tietokoneen ja läppärin (sekä wireless netillä sekä lankaverkossa kiinniolevan) kautta.
    Ongelma on tässä: Kun asennan alunperin härvelin koneelle ja otan Wiillä siihen yhteyttä ongelmaa ei ole ja kaikki sujuu täysin ongelmitta, mutta kun ensimmäisen kerran sammutan koneen lakkaa kaikki yhteistyö koneen kanssa. Error Code on 52141, mutta Nintendon nettisivuilta tämä ei tarjoa lainkaan apua, koska ongelma ei voi olla minkäänlaisissa laitteiden häiriöissä, koska rakkine toimii ennen asennusta. Ainoa järkevä selitys, jonka olen itse keksinyt on, että kone jotenkin lisäisi uudelleenkäynnistyksen yhteydessä adapterin kiellettyjen listalle joten olen useasti koittanut sammuttaa kaikkia suojaukset koneesta.
    Aina kun uudelleenasennan connectorin ongelma tuntuu katoavan, kunnes käynnistän koneen uudelleen. Kysessä on siis todellakin Vista ja olen käyttänyt tätä kahden täysin eri asunnon nettien kanssa ja kummassakin sama ongelma. Ei vain tekis aina mieli uudelleenasentaa tuota hilavitkutinta, kun tekee mieli Wiin nettiin. Osaisiko kukaan neuvoa?
     
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu