Ongelma uuden raudan kanssa

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Bliitsi 05.02.2008.

1. Bliitsi

Bliitsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ostin äskettäin kokoonpanon johon kuuluu:

Asus FP-IN9-SLI
    Club 3D GeForce 8600GT
    Intel Core 2 Duo E655
    Ja Corsairin muistia 2Gt

Ongelmana onkin se, että vaikka kone käynnistyy normaalisti, kaikki ledit ovat päällä ja kaikki hyrrää varsin kivasti. Mutta ruudulle ei vaan tahdo ilmestyä yhtikäs mitään, edes biosia ei näy.
    Olen yrittänyt koota paketin uudestaan eikä pelaa. Myös Cmossin kanssa olen leikkinyt ja yhä näyttää pimiältä (olen myös Biosin patteria irrotellut).

Nyt tarvitaan parempien rautaihmisten apua. Kertokaa ihmeessä mitä tässä voi mies oikein tehdä, tahtoo mennä pää sekaisin kun ostin 500 eurolla kovan päänsäryn

Kiittää ja kuittaa.

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Näytönohjain paikalla kunnolla kiinni ja jos sillä on erillinen virtaliitin, niin se on kytketty?
    Mikä virtalähde on?

4. Bliitsi

Bliitsi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    näyttis on kunnolla kiinni ja lisåvirta myös, virtalähde on 550V antecin, joten ei pitäisi olla mitään ongelmia virran kanssa. Itse epäilen näyttis ongelmia, mutta tehdasvirheet on aika harvinaisa. Mitään muita neuvoja? En viitsi lähettää näyttistä tehtaalle ennenkuin oon eliminoinut kaikki huolimattomuusvirheen mahdollisuudet.

Jaa tämä sivu