Ongelma USB-porttien kanssa.

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi freiherr 11.08.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. freiherr

freiherr Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hyvät asiantuntijat!

En ole varma, onko tämä täsmälleen oikea palsta, mutta esitän kysymykseni täällä, koska oletan tämän otsikon olevan lähinnä ongelmaani. Olen etsiskellyt tältäkin sivustolta ratkaisua, mutten ole sitä löytänyt.

Pyydän apua seuraavaan ongelmaan. Minulla on vajaat kaksi vuotta vanha ACER 3100 -läppäri. Kone on toiminut muuten varsin mallikkaasti, mutta nyt ilmaantui erikoinen vika. Olen käyttänyt konetta pääasiassa ilman ulkoista hiirtä, eli "hipelöintinäppäimen" avulla. Nyt hiljattain huomasin, että laittaessani hiiren koneen takapuolella olevaan USB-porttiin, koko kone meni samantien aivan jökkiin. Mitään ei tapahtunut, eikä mikään näppäin tai näppäinyhdistelmä toiminut. Sain sammutettua koneen irrottamalla akun ja virtapiuhan. Kokeilin hiirtä molempiin koneen takapuolella sijaitseviin USB-portteihin. Kone meni samalla tavoin jökkiin myös muistitikun kanssa - kokeilin tikkuakin molempiin portteihin. "Hipelöintinäppäin" toimii ilman ongelmia, eli muuten kone ilmeisesti on kunnossa.

Osaisiko joku tällä palstalla neuvoa, miten voisin ratkaista ongelman? Koneessa on vielä takuuaikaa jäljellä, mutta en viitsisi turhanpäiten viedä värkkiä mahdollisesti viikkokausiksi huoltoon.

Kiitän jo etukäteen mahdollisesta avusta!

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu