Ongelma (topfield5100)

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Jessa 19.02.2008.

  1. Jessa

    Jessa Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli ongelma on seuraavanlainen;

    Oon nauhoitellut kymmenkunta leffaa kovalevylle ja nyt kun ois ollu aikaa niitä vihdoin katsella niin eipä onnistunutkaan.
    Kun painan "ok" tai "play" ohjelman kohdalla niin nauhotuksesta näkyy pari sekuntia loppua ja sit tulee teksti "toisto pysäytetty" ja näin tekee jokaisen ohjelman kohdalla paitsi juuri nauhoitetun.

    Miks tekee näin? ottaa päähän...
     
  2.  
  3. Jessa

    Jessa Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hitto, pistin kysymyksen väärään mestaan, sorry, ekaa kertaa tääl sekoilemas :)
     
  4. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Mitä näyttää tiedosto koko? Onko yksikään tallennus onnistunut oikein...
     
  5. Jessa

    Jessa Member

    Liittynyt:
    19.02.2008
    Viestejä:
    5
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuoreimmat tallenteet on ihan ok, mutta KAIKKI vanhemmat on 0-1MB. Kerran se teki niin, kun katoin pätkän jotain leffaa ja yritin jatkaa kattomista seuraavana päivänä niin ei enää onnistunutkaan,sinne meni sit blondin kostokin (koko nyt 1MB). Hitto mä kyl kiroon nää nykyajan vehkeet (joululahjaks saatu boxi ja niin piti hyvä olla).
     
  6. harryy

    harryy Regular member

    Liittynyt:
    26.12.2005
    Viestejä:
    295
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    28
    Jep eli ne tiedostot on pirstoutuneet :( mikäs fw sulla on käytössä? Mulla on 5100PVRc HDMI mallissa 3.16 ja tallenteet onnistuu. Alussa oli tuota 0-1 mb juttua mutta se poistui kun vaihoin tapit pois koneesta jotka jumitti sen tallenuksen aikana...
     

Jaa tämä sivu