Ongelma Tietokoneen kanssa...

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Sake84 25.11.2003.

1. Sake84

Sake84 Guest

Tota minulla on pieniä ongelmia saada Halo toimimaan joten ajatttelin kysyä että mikä mahtaisi olla vikana moisessa... no kun alan pelaamaan Haloa niin koneeni käynnistyy uudelleen välillä kymmenen minuutin kuluttua ja välillä puolen tunnin ja välillä ihan vain parin minuutin päästä pelasin netissä tai yksin peliä... tässä koneeni tietoja.. AMD Athlon XP 2800+, NVIDIA Nforce 2piirisarja, Väylän nopeus 333MHz, Tason 2 välimuisti 512kt, Muisti 512Mt DDR SDRAM, Näytön ohjain Ati Radeon 9200... että missä mahtaa olla vika...???

2.  
  3. Suat

Suat Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni tekee kone samaa kaiken 3D-grafiikan kanssa. Jos käyttiksenä on Xp, niin boottailun saa loppumaan ihan ohjauspaneeli->järjestelmä->lisäasetukset->käynnistys ja palautuminen; ruksi pois käynnistä tietokone automaattisesti uudelleen kohdasta. Tosin tuosta seuraa vain se, että kone pitää itse bootata manuaalisesti, kun pelit lukittuu. Enpä sitten tiedä, mistä tuo lukittuminen johtuu.

4. Sake84

Sake84 Guest

Mut kaikki muut pelit on toiminu ihan täydellisest eikä o tehny tot samaa...

5. Bluekkis

Bluekkis Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Halo, niin kuin aika moni muukin alunperin konsolipeli, on varsin huonosti siirretty PC ympäristöön. Joten kannattaa katosa päivityksiä, selailla foorumeita joskopa se johtuisi pelistä itsestään. Itselläni Halo tykkäs ajoittain pätkiä vaikka korttina on 9800np...

6. Sake84

Sake84 Guest

Löytyykö jotain muita neuvoja..? olis kiva saada se toimimaan... missä saa esim radeon 9200 uudet ajurit tai päivityksen...

7. snapsix

snapsix Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itselläni on Radeon 9600 Pro, joka aiheutti kaatumisia Colin Mcrae 3:n kanssa. Kone kaatuili lisäksi myös työpöydässä. Olen nyt väliaikaisesti ratkaissut ongelman tiputtamalla AGP väylänopeuden 4x entisen 8x sijaan, se hävitti ongelmat.

Muiksi ongelmanratkaisuiksi sopisi AGP-väylän/piirisarja-ajureiden päivitys emolevyvalmistajan sivuilta löytyvään tuoreimpaan versioon, ja atin catalystien päivittäminen uusimpiin (http://www.ati.com)

Omaksi ongelmakseni epäilen virtalähdettä (Codegen 350W), vaikkakin tehojen pitäisi kyllä riittää. Kokeilen vaihdella osia kunhan on aikaa. Jos joku osaisi vihjaista missä oma ongelmani piilee näin suoralta käsin, niin olen korvana.

8. DimaWee

DimaWee Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla tuli samanlaista ongelmaa samoilla piirisarjoilla samojen pelien kanssa. Homma ratkes sillä että avasin tornin sivun. Kone kuumeni liikaa ja pchealth käynnistää koneen uudestaan siinä vaiheessa kun prosessorin lämpötila nousee tonne 70celssiukseen. Että seuraileppa noita koneen lämpötiloja vaikka huviksesi jos mikään muu ei auta.

Jaa tämä sivu