Eli olen kokeillut siirtää digiboksini tallenteita TDU:n kautta koneelle. Ne siirtyvätkin, mutta kun ohjelma yrittää "multiplexata", tulee ilmoitus "MPLEX-2 was not run because either the video and/or audio file was missing." Syntyy vain PESA ja PESV -tiedostot ja noista vain tuo äänitiedosto suostuu toistumaan, ei videotiedosto. Joten miten nuo voidaan yhdistää ilman uudelleenpakkausta?
Onko sulla "TDU extract"-välilehdellä rasti kohdassa "Multiplex Files", tuon pitäisi automaattisesti yhdistää ääni ja kuva haluttuun formaattiin (muistaakseni).Tai jos käytät "Twinrip Extract" vaihtoehtoa, niin Output formaatiksi PVA.
Tuolta taitaa löytyä vastaus: http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=51101 Aika monimutkaista, tai no. Itse olen tehnyt aina: Twinripillä-->PVA-->ProjectX-->Rejig-->poltto DVD:lle
Voitko kertoa ihan tarkasti miten toi sun operaatios menee. Eli mitä versiota käytät ja miten on asetukset. Vaikka miten yritän vääntää niin aina on ääni väärin kuvan suhteen tms.
Sori Mulla on jo yli vuosi aikaa kun olen viimeksi harrastanut tuota eli en muista enää asetuksia enkä versioita. Silloin käytin sitä erillistä TwinRippiä (en tuota TDU:n mukana tulevaa). TDU:takin tuli silloin kokeiltua, että sekin toimi, mutta boxi vaihtui toiseen ja homma jäi kesken Eikö noista Plazan linkeistä löytynyt mitään apua ? Koititko tyrkyttää ProjectX:lle noita PESA ja PESV-fileitä ?
Joo yritin mutta tuloksena oli ääni ja kuva epäsynkassa. Juuri tuohon projectx:ään kaipaisin neuvoja, se on niin monimutkainen ohjelma.