Ongelma Samsung 40R88BDX:än kanssa.

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi ronppaa 28.10.2007.

  1. ronppaa

    ronppaa Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei!

    Ostin tuossa eilen Samsungin 40r88, ja nyt ilmeni jo ongelma:

    Sammutin telkkarini lähtiessäni ulos, kun tulin kotiin telkkari yritti käynnistellä ilmeisesti itseään, tuli ruutuun teksi DTV ja hetken kuluttua se sammutti itsensä, meni taas pari sekunttia niin sama juttu. Nyt kun käynnistän telkkaria kaukosäätimestä ja yritän alkaa katsoa se ei anna kuvaa, pelkkä DTV lukee ja hetken päästä sammuu telkkari. Mistähän mahtaisi johtua ? Antenni pistokkeeni on huoneen toisessa päässä, joten ostin 15m antenni kaapelin jolla ainakin eilen näkyi kanavat. Ainoa muutos mitä olen tehnyt on että olen naputtanut anteni johdon listoja pitkin menemään. Eihän tuollainen 15m antenni johto voi aiheuttaa että kuvaa ei tule?

    Niin elikkäs eilen toimi ihan normaalisti.

    Kiitos ja kumarrus.
     
  2.  
  3. jone4711

    jone4711 Regular member

    Liittynyt:
    16.10.2003
    Viestejä:
    217
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko siinä jotain muuta kiinni kuin antenninjohto ? Tulis mieleen että joku scart on hiukan irti ja yrittää ohittaa normaalisignaalia ( yleensä 1 kolmesta osaa sen ).
    Mulla on pc kiinni ja se (tv) on herkkä sammuun+käynnistyyn itsekseen jopa pelkässä pc:n restartissa .
    Jo ei onnistu niin laita tehdasasetuset takaisin kerran ja säädä uusiksi . Pitäis vörkkiä .
     
  4. ronppaa

    ronppaa Member

    Liittynyt:
    28.10.2007
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ollut mitään muita laitteita kiinni, ei oikein onnistunut tehdasasetusten laitto kun ei kerennyt menussa niin pitkälle =) mutta kävin viemässä takas liikkeeseen ja vaihtoivat päittäin uuteen. Kiitos kummiski!
     

Jaa tämä sivu