Ongelma prosessorissa (kai)

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi GiBu 07.06.2007.

1. GiBu

GiBu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Eli mikä voi olla vikana, että tosta prosessorista lähtee tommosta tasapaksua kimeätä piipitystä (mielestäni ääni lähtee prosessorista) kun se on ollut ensin vähän aikaa päällä??

2.  
  3. braide

braide Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    dingdong minun päässäni soi dingdong teidän päässänne soi... :D
    no tota ootsä kattonu vaikka koneen lämpötiloja???

4. GiBu

GiBu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Älä dissaa newbiee :D Ni mistä påystyn kattoo tota prossun lämpötilaa???

5. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    prossun lämpötiloja voi katsoa everest home editionilla ja ultimate editionilla. jos sulla vaikka uus core 2 duo niin coretemp ja intel thermal analysis tool (TAT) on hyvä siihen. mutta itse katselen everestillä ja hyvin näyttää. linkki > http://www.majorgeeks.com/download4181.html

eikä ainakaan omasta mielestäni sitä piipitystä pitäisi kuulua prosessorista. oletko kuunnellut tarkkaan? itselläni pitää kiintolevy ihme ääniä... emolevy voi myös suhista ja siristä ja sillei.

lämmöt voi olla korkeat mutten mää piipitystä ole kuullut vaikka vähän ollut lämpöäkin. no kaikki on mahdollista joten ei kannata heti poissulkea kaikkea :p myös biosista näkee prosessorin lämpötilan mutta katso mieluummin everestillä jos et tiedä mikä bios on/mitä siellä tehdään.

6. cedi

cedi Member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    tässä joku aika sitten koneestani lähti kunnon piipitys ja olin ihan varma että se tulee emosta joten se vaihtoon mut piipitys vaan jatkui =/ loppujen lopuksi se tuli powerista...

Jaa tämä sivu