Ongelma näytönohjaimen kanssa

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi anonyymi0 17.02.2008.

1. anonyymi0

anonyymi0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla kärähti tässä jokin aika sitten näytönohjain, vein korjaukseen, vaihtoivat samanlaisen nvidian geforce 6200 LE -näytönohjaimen kärähteneen tilalle. Aiemmin toimi ihan loistavasti täysillä asetuksilla Hitman Blood Money, vaihdon jälkeen ei edes huonoimmilla, vaikka päivityksetkin olen ladannut. Mikä vikana?

2.  
  3. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Onko näytönohjain siis aivan samanlainen kuin edellinen? Oletko asentanut ajurit uudestaan varmuuden vuoksi?

4. anonyymi0

anonyymi0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On se ja olen asentanut uudestaan.

5. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi GeForce 6200 LE ja täydet asetukset pelissä ei kuulostaa oikein totuudelta. Epäilen vieläkin vahvasti, että sulla oli parempi näytönohjain. Toimivatko muut pelit hyvin? Jos kokeilet siirtämään jonkun avoimen ikkunan työpöydällä nopeasti ylös ja alas, niin pätkiikö näyttö silloin?

6. anonyymi0

anonyymi0 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tällä näytönohjaimella CS:s ainakin toimii ihan hyvin täysillä asetuksilla ja hyvän koneen sekin peli vaatii. No kyllä se vähän pätkii.

7. drzipper

drzipper Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Outoa... CS toimii hyvin täysillä ja Hitman ei. En sitten tiedä, missä on vika.

Jaa tämä sivu