Kun käynnistän Myth 2:n tulee ilmoitus "myth 2 does not have enough free memory or swamp space to launch" Muistia on 512+512+256. Missä voisi olla vika. Olen koettanu asentaa uudelleen ja päivittää. Ohjelmienkaan sammuttaminen taustalta ei auta.
Klikkaa oikealla hiiren näppäimellä Omaa Tietokonetta ja valitse Ominaisuudet. Lisäasetukset-välilehdeltä löytyy Suorituskyvyn Asetukset. Siellä on Lisäasetukset välilehdellä Näennäismuisti. Klikkaamalla Muuta pääset säätämään Windowsin näennäismuistin kokoa. Sen tulisi olla noin 1½ kertaa järjestelmän muistin verran, eli sinun tapauksessasi ~1920Mt. Jos käytössä on useita kovalevyjä, se kannattaa jakaa niiden kesken ja laittaa joka asemalle aloitus ja lopetuskoko samaksi, jotta pirstoutumista saadaan vähennettyä.
Jos mulla on 3 asemaa. Eli jaanko tuon 1920 mt vai kokonaismuistini? Ja mikä olisi tällöin aloitus ja lopetuskoko ?
Eli tuon näennäismuistin kannattaa olla jaettu eri asemille. Jaat siis tuon 1920Mt kolmella = 640Mt. Laitat tuon aloitus ja lopetuskooksi joka asemalle, niin ei pitäisi siitä olla kiinni. Tietystikin hyötyä tuosta jakamisesta on vain jos on kyse fyysisesti eri levyistä, on nimittäin nopeampaa lukea kolmelta eri levyltä kuin yhdeltä ja samalta.
2 asemaa on yhdellä Fyysisellä ja 1 asema yhdellä fyysisellä. Mutta kun perhana ei myth vieläkään toimi
Oletko kokeillut ajaa sitä jossain yhteensopivuustilassa? Klikkaat sitä .exeä oikealla hiirennäppäimellä ja valitset Ominaisuudet. Yhteensopivuus-välilehdeltä valitset "Suorita ohjelma yhteensopivuustilassa" ja valitset jonkun aikaisemman Windowsin version.
Myth TFL:n kanssa minulla oli sama ongelma mikäli RAMia on yli 512Mt. Koeta vähentää keskusmuistin määrää, tosin tämä on hieman epäkäytännöllinen tapa. En nyt tähän hätään muista millä tavoin sain kierrettyä tuon ongelman, mutta ilmoittelen mikäli muistuu mieleen.