No niin tulipas tämäki nyt ostettua. Ongelmana vaan on että kun pelin käynnistää niin äänet rätisee ja sitten kun pelin sammuttaa niin äänet rätisee edelleen. Äänikortin asiaa ajaa M2N-E Slin integroitu äänikortti. Oisko tuosta kiinni?
ookko tarkastanu laitteisto vaatimuksista että toimisko muutenkaa ku ei kannata tota ostaakkaan jos ei täytä noita recomendet vaatimuksia kannattaa kokeilla ladata ajurit äänikorttiin uusiks siihen ääni hommaan
Minulla on juurikin tuo sama ongelma että äänet rätisee kun kytken kitaraohjaimen koneeseen.. ja emo itsellänikin tuo M2N-E sli. Ajurit olen asentanut uudestaan tuohon emolevyn c-media äänipiiriin mutta ei auta.. olen myös näytönohjaimen ajurit asentanut udelleen ja GH3pelin /kitaran ainakin kolmeen otteeseen..mikään ei tunnu auttavan. prossu 4600+ Athloni,näyttis Gf 8600gts 512mb, 2gb ddr muistia ja windows xp käyttis. peli pyörii muuten todella hyvin kaikki detailit täysillä. Apua kaivattaisiin
Kyllä muuten täyttää vaatimukset helposti, mutta tarkemmin ku katoin niin äänikorttihan se taitaa mätätä. Tais tulla kauppa reissu huomenissa...
Aika paljonkin offtopic, mutta toimiiko kyseinen peli ilman kitaraa? Eli ihan näppäimistöllä FoF tyyliin?