Minulla on sellainen ongelma että mulla on tossa DVD leffa joka on .GI imageissa. Niitä .gi tiedostoja on 4 ja ne on samaa leffaa. Kaksi niistä yli 2 gigan kokoisia, 1 parisadanmegan kokonen, ja neljäs vain muutama kilotavu. Miten minä saisin tämän leffan poltettu? Tiedän että prassi ohjelmat osaisi, mutta prassin ohjelmat ei viellä tue tätä mun asemaa, joten sen voi unohtaa. Onko joku ohjelma ees millä saisi nä purettu ja sitten voisin "manuaalisesti" polttaa ne?
command prompti laulamaan vaan... copy /b leffa1.gi+leffa2.gi+leffa3.gi lopullinen_image.iso sillä muutaman kilotavun tiedostolla ei tee mitään, voit vaikka poistaa
avaat sen pienimmän Stomp Record Now Maxilla Image moodissa, niin se ottaa ne kaikki samaan putkeen. ja eikun polttamaan
juu, copy /b leffa1.gi+leffa2.gi+leffa3.gi lopullinen_image.iso yhdistää vaan tiedostot yhdeksi, joka on iso. gi on ilmeisesti sitä varten että yli 4GB tiedostoja ei voi luoda fat32:llä. eli jos sulla on ntfs niin aina ne gi:t voit yhdistää iso:ksi.