En ole mikään ruudinkeksijä näiden tietokoneiden kanssa, mutta nyt tuli ostettua tämä FIFA 2004 koneelleni ja iski vähän ongelmaa. Tuli asennettua kyseinen peli onnistuneesti, mutta nyt kun tässä yritän sitä pelailla, niin ruutuun tulee viesti: "FIFA 2004 requires at least 280MB of free swap file space. Please free the required space and re-run the game". Lisäksi tuon viestin jälkeen ilmaantuu viesti, että Windows - Näennäismuistin koko on liian pieni. Olen tässä poistellut ties mitä turhia ohjelmia, mutta silti iskee tuo viesti. Mitäköhän on pielessä? Ja mitäköhän pitäisi tehdä? Vai kannattaako sitä rientää ostamaan lisää muistia? Kaiken pitäisi kyllä vastata vaatimuksia. Tässä vielä jotain tietoa: FIFA vaatii: -Windows, eri versiot. Minulla: Windows XP -Prosessori: Intel Pentium 3 tai 600 MHz. Minulla: Celeron 1,7 GHz -Muisti: 64 Mt RAM. Minulla: 120Mt -Kiintolevytilaa: 880Mt. Minulla: ? -CD-DVD: 8-nopeuksinen. Minulla: Ylittää kirkkaasti tuon -Grafiikka: 32Mt Direct30. Minulla: En tiedä mistä tätä tarkistaa Kiitoksia nyt jos joku osaa auttaa.
Täällä tietoa tuosta näennäismuistista ja miten sen kokoa voi muuttaa: http://support.microsoft.com/defaul...ldwide/fi/guides/functionguide_trimxp/c02.asp