Mä olen jo ihan oikeasti blondina tämän koneen kanssa.. Mulla on koneella F-Secure antivirus version540 käytössä ja nyt yritän sitä epätoivoisesti poistaa koneelta. Mutta ongelmana on: F-Secure pyytää poistamaan antiviruksen "lisää/poista sovelluksen" kautta. Ei siinä mitään, osaisin sen ottaa sitä kautta pois, mutta... "Lisää/poista sovellus" -luettelossa ei ole koko ohjelmaa (F-Secure) listattu! Ei edes vahingossakaan... Joten mitä ihmettä teen? Eihän se ohjelma lähde pois pelkällä roskakoriinkaan vetämällä?! Pitääkö mun tyhjentää koko c asema, ennenkuin saan F-Securen koneelta pois? Auttakaa rakkaat ihmiset.. Norton odottaa pöydällä asentamista.
Katso onko käynnistä valikossa F-secure tai Data Fellows kohtaa josta löytyisi poista/uninstall vaihtoehto. http://www.ksu.edu/InfoTech/helpdesk/uninstall/uninstall_fsecure.htm tuossa jotain opasta, en tiedä vaan onko tuo ajan tasalla.
Kiitti Agent linkistä, mutta siinä ei ilmennyt mitään uutta (ainakaan mun aivokapasiteetilla katsottuna). Eli siinäkin käskettiin käyttää lisää/poista sovellus toimintoa, mutta mulla ei näy antivirusta ollenkaan siinä listauksessa. Käynnistä-valikossa ei ollut unistallia, mutta sellainen löytyi program filesta. Eli sieltä, johon olen antiviruksen asentanut. Mutta kun painoin siitä, kone ilmoitti, että ohjelma täytyy poistaa lisää/poista sovelluksen kautta. Ja sehän se tuottaa ongelmia, koska ohjelmaa ei siellä kuitenkaan näy. Eli miten ihmeessä saan F-Securen pois koneelta? Lisää/poista sovelluksen kautta se ei onnistu. Vai saako sen jollain ihmeen konstilla sinne näkymään? Käyttiksenä Xp.
Kokeile asentaa se eka uudelleen ja sitten vasta poistaa. Ja asenna siis samaan kansioon samoilla valinnoilla.