Ongelma F-secure antiviruksen poistossa.

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Taza 14.07.2004.

1. Taza

Taza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mä olen jo ihan oikeasti blondina tämän koneen kanssa..

Mulla on koneella F-Secure antivirus version540 käytössä ja nyt yritän sitä epätoivoisesti poistaa koneelta. Mutta ongelmana on:

F-Secure pyytää poistamaan antiviruksen "lisää/poista sovelluksen" kautta. Ei siinä mitään, osaisin sen ottaa sitä kautta pois, mutta... "Lisää/poista sovellus" -luettelossa ei ole koko ohjelmaa (F-Secure) listattu! Ei edes vahingossakaan...

Joten mitä ihmettä teen? Eihän se ohjelma lähde pois pelkällä roskakoriinkaan vetämällä?! Pitääkö mun tyhjentää koko c asema, ennenkuin saan F-Securen koneelta pois?

Auttakaa rakkaat ihmiset.. Norton odottaa pöydällä asentamista.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
  4. Taza

Taza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitti Agent linkistä, mutta siinä ei ilmennyt mitään uutta (ainakaan mun aivokapasiteetilla katsottuna). Eli siinäkin käskettiin käyttää lisää/poista sovellus toimintoa, mutta mulla ei näy antivirusta ollenkaan siinä listauksessa.

Käynnistä-valikossa ei ollut unistallia, mutta sellainen löytyi program filesta. Eli sieltä, johon olen antiviruksen asentanut.

Mutta kun painoin siitä, kone ilmoitti, että ohjelma täytyy poistaa lisää/poista sovelluksen kautta. Ja sehän se tuottaa ongelmia, koska ohjelmaa ei siellä kuitenkaan näy.

Eli miten ihmeessä saan F-Securen pois koneelta? Lisää/poista sovelluksen kautta se ei onnistu. Vai saako sen jollain ihmeen konstilla sinne näkymään? Käyttiksenä Xp.

5. plugg

plugg Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeile asentaa se eka uudelleen ja sitten vasta poistaa. Ja asenna siis samaan kansioon samoilla valinnoilla.

6. Taza

Taza Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitos, Plugg, se toimi! *pus*
    Kiitos kaikille muillekin mukana pohtineille!

Jaa tämä sivu