En ole varma onko tämä oikea paikka tähän, mutta en löytänyt muutakaan. Mulla on sellanen ongelma, kun olen ladannut esim. The Sims 2 pelin .bin muodoissa DC++:lla, niin sitten kun olen purkanut sen Daemon toolsilla onnistuneesti ja yritän mennä peliin, niin se pyytää asettaa levyä asemaan. Sitten kun laitan Daemon toolsilla 1 levyn sisään, niin se sanoo, että ei ole oikeaa CD:tä asemassa. Mitä pitäisi tehdä? Kiitos etukäteen..
Kyllä se on vaikeata lukea foorumin sääntöjä! Säännöissä kielletään piratismi, ja tuo sinun sims2.bin viittaa juuri siihen.
Me ei voida... vain modet voi (ja adminit / dRD) FIX: Ja ongelmaasi ratkaisu: ei se toimi kun se on piraatti versio (eli ei aito)...
kylhä täällä saa puhua piratismista jos kerran jako ohjelmistaki saa puhua ja nehän on kans laittomia ja niillähän niitä pelejä ladataan.
voi voi tuure, ja taas väärässä, täällä ei puhuta waresta ollenkaan=laitonta, p2p:stä puhutaan=laillista.
Forumin säännöt, lue läpi ennen seuraavaa postausta: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717 Eli varmaan selväksi tuli, että täällä emme anna neuvoja netistä ladattuihin peleihin.