1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

ongelma autoGK ohjelmalla

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi LaFey 26.07.2005.

  1. LaFey

    LaFey Member

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    mikä on ongelma kyseisessä ohjelmassa/käyttäjässä kun tv'stä ripattu kuva on 3gigaa ja laitoin koodauksen 700mb'n kokoon ja yllätys yllätys siitä tuli pikselimerta, tietokoneella näkyy kohtalaisen hyvin mut dvd soittimella aivan karsee kuva.
     
  2.  
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Teit siis Divx/xvid tukevalle DVD soittimelle tuota materiaalia?
    Jos teit ja xvid codec:illa niin asensitko sen ESS tai MTK/SIGMA sen asennuksen aikana ja valitsit sen asetukset CTRL+F9 näppäin yhdistelmän takaa löytyvästä valikosta?
     
  4. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla taas tulee tällainen herja kun laittaa decrypteristä tulleen video ts kansion input directoryyn. (error parsing input directory. steam info file is not found) mikä mahtaa olla ongelma.
     
  5. Degra

    Degra Regular member

    Liittynyt:
    06.02.2004
    Viestejä:
    595
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mullakin on tiettyjä ongelmia ilmennyt AGK:n uudemmalla versiolla, mutta sitten olen pistänyt takaisin vanhemman version ja on alkanut pelittämään.

     
  6. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Vika löytyi itsestäni, olin unohtanut laittaa decrypterin valikosta ifo i valikon päälle. Nyt rippaa parhaillaan, saas nähdä mitä tulee :)
     
  7. LaFey

    LaFey Member

    Liittynyt:
    17.02.2005
    Viestejä:
    37
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    tukee mun dvd soitin noita codec:eita. tein molemmilla divx ja xvid codeceilla ja tulos oli = DivX toimii :D kuvassa hieman pikseliä mut varmaan johtuu kun kuva on kaapattu MPEG 1??? Xvid on puurooooooo :C mistäs se johtunee??? oli asetuksissa ESS tai MTK/SIGMA en nyt muista kumpi oli valittuna, mitä eroa näillä on??? kun ei oo ohjeita niin se on aina tuskaista kokeilua.
     
  8. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No huh miten kauan rippas, kun ton viestin laitoin niin silloin aloitteli, joskus klo 16 aikoihin ja ennen nukkumaan menoa vieläkin rippaili niin jätin yöks touhuamaan :) ja miks mulla näkyy ihan ihme ajat noissa viesteissä kun eihän se todellakaan ollu 26 heinäkuuta 2005 @ 08:04 kun alotin rippaileen ? mistä noi ajat saa kuntoon ?
     
  9. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    LaFey: tuo ESS tai MTK/SIGMA pitää valita sen mukaan mikä purkupiiri soittimessa on.

    Dietka: tuota foorumin kellonaikaa ei saa muutettua/korjattua, eli se näyttää Amerikan rannikon aikaa.
     
  10. Dietka

    Dietka Regular member

    Liittynyt:
    14.05.2005
    Viestejä:
    493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ok kiitoksia, hyvälaatusia rippejähän tuolla saa :)
     

Jaa tämä sivu