Ongelma äänikortin oston jälkeen

Viestiketju Ajuri- ja softaongelmat -osiossa. Ketjun avasi Rustyjep 29.07.2007.

1. Rustyjep

Rustyjep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Okei elikkä ostin tässä pari päivää sitten uuden äänikortin ja kuulokkeet ja tästä eteenpäin on ollut "pienimuotoinen" ongelma:

Kone on ruvennut tökkimään tämä tuntuu olevan yhteydessä hiiren liikkeeisiin?
    Oletetaan vaikka tilanne jossa pelaan CS fps on iloisesti 85-99 kun liikun wasd mutta kun käännyn hiirellä niin fps droppaa johonkin 40-60 tämä alkaa jo häiritsemään peliä.
    Vastaavaa tapahtuu siis cs 1.6 ja kun taas Silkroadissa ei? muita pelejä en juuri Äänikortin oston jäleen ole pelannut.

Myös mikki tänään mystisesti irtisanoi itsensä vaikka mitään fyysista vikaa ei näy ja ei todennnäköisesti olekkaan.

Olen kokeillut scannailla koneen haittaohjelmien yms varalta mm. ad-awarel , avira antivirillä,superantispyware jne jne mitään ei ainakaan löydy.
    Myös ajurit näyttikseen,äänikorttiin sekä hiireen olen reinstalloinut.

Tarvitsisin myös linkin samsung syncmaster 750s ajureihin itse en löytänyt =/

Apu on erittäin tervetullutta

2.  
  3. Rustyjep

Rustyjep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Apua kaipailen yhä testattiin headsettiä kaverin koneessa niin mikki kyllä siinä toimi

4. Rustyjep

Rustyjep Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kokeillut olen tuota mikkiä nyt sekä emon mikkipaikassa ja äänikortin silti ei toimi =/

Myös fps ongelma on yhä olemassa jos kellään mitään hajua kumpaakaan ongelmaan niin apu olisi hyvin tervetullutta

5. GLSii

GLSii Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ota se emon integroitu äänikortti pois päältä BIOSsista.

6. Fidelaar

Fidelaar Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joskus törmänny vastaavaan ongelmaan... vastausta siihen ei ole. ongelma häipynyt muutamilta uuden hiiren asennuksen myötä.. (jostain syystä mennyt jotain pieleen uusien laitteiden lisäämisen jälkeen)...

Jaa tämä sivu