1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Oneplus 8 pro

Viestiketju Uutta puhelinta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Batzch 15.02.2021.

  1. Batzch

    Batzch Member

    Liittynyt:
    04.06.2013
    Viestejä:
    63
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Elikkäs olen tässä jo hetken aikaa kattellu uutta puhelinta itselleni ja tällä kertaa meinannut ostaa jonkin muun kuin noita normaalin 100€ puhelimia.
    Onkohan tämä kyseinen puhelin hinta/laatu suhteeltaan hyvä? Vai onko jotain muita suosituksia, akun kesto ja suorituskyky oikeestaan tärkeämmät asiat puhelimessa kameroilla ei niinkään väliä harvemmin tulee mitään kuvia otettua. iPhone en koske.hintaluokka siinä 700€ paikkeilla
     
  2.  
  3. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Hyvä kun mainitsit tuon, että kameroiden laadulla ei ole hirveästi väliä. Siinä tapauksessa oikeastaan suosittelen nappaamaan OnePlus 8 Pron sijaan tuon 150e edullisemman OnePlus 8T:n kaupasta taskuun.

    Olen kaikki OnePlussan mallit testannut nyt viimeisen muutaman vuoden ajalta ja nyt on palauttamattomia testikappaleita lojumassa hyllyssä vielä hetken ja olen niitä nyt käytellyt omassa käytössä testimielessä. Päädyin nappaamaan käyttöpuhelimeksi nyt väliaikaisesti juurikin OnePlus 8 Pron 8T:n sijaan, mut syynä oli juurikin parempi kamera ja langaton lataus.

    Mutta jos lähtisin kaupasta ostamaan, ostaisin 8T:n. Miksi?

    150e hintaero, identtinen akku, mutta 8T:ssä tuplasti nopeampi pikalataus.

    Tuossa vielä noiden kahden speksien vertailuartikkeli:

    https://www.puhelinvertailu.com/uut...-8t-vs-oneplus-8-pro-tekniset-tiedot-vertailu
     
  4. WinLix

    WinLix Active member

    Liittynyt:
    22.02.2018
    Viestejä:
    841
    Kiitokset:
    133
    Pisteet:
    53
    8T ehdottomasti näistä. Mielestäni puhelimesta ei kannata maksaa yli 500 euroa koska halvemmalla saa riittävän hyviä.
     

Jaa tämä sivu