omat musiikit

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi mikueli 28.01.2007.

1. mikueli

mikueli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli tarkoituksena ois saada pc peleihin omat musiikit, mutta miten?

2.  
  3. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    Mihinkäs peleihin? Yksi vaihtoehto on vain pitää esim. winampia pelatessa auki.

4. pete114

pete114 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pelin kansiossa on yleensä music/audio kansio johon voi laittaa musiikkia. Ei tietenkään toimi kaikissa peleissä. Jouko? jo mainitsiki tuon toisen vaihtoehdon. Ottaa vain pelin musiikit pois päältä ja jättää musiikki soimaan työpöydälle.

5. mikueli

mikueli Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tiedän ton et jättää soimaan samalla, mut kone ei oikein jaksa pyörittää noita pelejä, jos joku ylimääräinen ohjelma on viel päällä ja sit ku kappale loppuun ni sit loppuu musiikkikin siis se ei jatku toisel kappaleel ja se soi koko ajan sama musiikki yleensä pää valikos ja tasois on eri musiikit ja ne vaihtuu saman tien. Kyl mä löydän ne musiikki kansiot mut jos pistät sinne jotai ni ei ne soi siin pelis olen kokeillut vaihtaa musiikin muotoakin ja pistää samaa nimeä kun oon poistanut edelliset musiikit, sillä yleensä pelissä ei voi olla sen enempää musiikkia mitä siin on laitettu ni pitää poistaa ja pistää uudet, mut sit siin ei soi mitään ja sit ku muoto oli sama ku entisissä ni se latautu mut heti ku ois pitänyt kuulua jotai musiikkia peli hyppäs pois eikä tullu mitää virheilmoitusta mitä tulee todella usein ku tämmösiä yritän.

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Kannattaa kokeilla vaikka foobaria musiikkisoittimena pelaamisen taustalla, ei vie niin kauheasti tehoja. Onkohan kyse mistä pelistä?

Jaa tämä sivu