1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Olisikö hyvä idea perustaa uusi keskustelu osio "Ohjelmointi"?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Escaladus 02.11.2018.

  1. Escaladus

    Escaladus Regular member

    Liittynyt:
    07.12.2009
    Viestejä:
    945
    Kiitokset:
    19
    Pisteet:
    28
    Hei kaikki!
    On olemassa keskustelu osiot melkein kaikille mutta ei ole erikseen ohjelmoinnille ja ohjelmoiti kielille. Mitä olette mieltä tästä, jos sellaista tehtäisi? Ylläpitäjät saa miettiä =) Itse opiskelen yliopistossa ja joudun koodamaan paljonkin, niin olisi kiva täälläkin foorumilla jutskailla näitä asioista ja ongelmista.

    ;)
     
  2.  
  3. Persjalka

    Persjalka Guest

    Liittynyt:
    07.06.2011
    Viestejä:
    1,792
    Kiitokset:
    398
    Pisteet:
    93
    Ei varmaan hirveästi keskustelijoita aiheesta tällä foorumilla nykyään.Itse en osaa koodata,kunhan vaan tuumasin.Tuolla suuremmalla foorumilla kyllä löytyy ketju aiheesta muistaakseni,ja ei en tarkoita kuollutta muroa.
     
  4. FiveBridges

    FiveBridges Senior member

    Liittynyt:
    12.12.2014
    Viestejä:
    3,620
    Kiitokset:
    686
    Pisteet:
    123
    Täältäkin löytyy.Softakeskustelut.
    Eikai se mitään haittaa,vaikka täälläkin olisi omat keskustelut aiheesta.;)

    https://bbs.io-tech.fi/
     
  5. Xids

    Xids Member

    Liittynyt:
    24.02.2008
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hei! Perustin uuden FB-ryhmän erityisesti Turun ja Varsinais-Suomen alueen koodareille, mutta muuallakin opiskelevat tai asuvat ovat tervetulleita mukaan. Ryhmän tarkoitus on toimia keskustelualustana ja tiedotuskanavana kaikille ohjelmoinnista kiinnostuneille. Toivon, että ryhmän koon kasvaessa myös alan yritykset löytävät tiensä tuonne ja työn löytyminen ja verkostoituminen mahdollistuu tuotakin kautta.

    Olen itse ohjelmoinnin opiskelija. Aloitin syksyllä opiskelemaan tietojenkäsittelyn perusopintoja avoimessa yliopistossa ja jatkan opiskelua keväällä ja kesällä Turun yliopiston Full Stack -koulutuksessa.

    Jos olet alan opiskelija, ammattilainen tai haluat palkata osaajia yritykseesi, niin tämä ryhmä on juuri sinua varten. Aion olla alusta asti aktiivinen keskustelija ja omalta osaltani ylläpitää keskustelua.

    Yksi itseäni kovasti kiinnostava asia on, kuinka nopeasti ja mitä kautta ohelmoinnista kiinnostuneen aloittelijan on oppia Full Stack -webkehittäjän työssä vaadittavaa osaamista sille tasolle, että hän voi työllistyä tai saada harjoittelupaikan alalta. Itse tulen tulevien kuukausien aikana pureutumaan tähän kysymykseen omakohtaisen opiskelun kautta, kun osallistun kuuden kuukauden Full Stack -intensiivikoulutukseen. Aion kertoa kokemuksistani tuolla ryhmässä ja auttaa muita samoja kysymyksiä pohtivia saamaan vastauksia kysymyksiinsä. Myös muilla paikkakunnilla vastaavaan koulutukseen osallistujat ovat tervetulleita etsimään tietoa ja vertaistukea.

    https://www.facebook.com/groups/315585392398575/

    Tervetuloa mukaan keskustelemaan!
     

Jaa tämä sivu