olis kiireellistä asiaa

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi colazo 18.10.2004.

  1. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tämä voi kyllä olla hieman tyhmä kysymys mutta kun mulla siis on nokia 260c dikiboxi ja mulle kerrottiin että siihen ei sais niitä ilmasia kanavia niin aloin vaan ihmetteleen että kun tossa on ca-moduuli ohjelmakorteille ja sit viel conax-ohjelma korttia varten erillinen paikka,niin eikö siihen todellakaan saa itse tehtyä niitä kanava virityksiä??? kun kerta on toi conax??? (mitä virkaa sillä muuten ois) olisin todella kiitollinen neuvosta. jos nimittäin se ei käy niin kai sitten joutuu vaihtaan tohon 260t malliin.
    kiitoksia jo etukäteen. ciao
     
  2.  
  3. dipoli

    dipoli Regular member

    Liittynyt:
    10.03.2003
    Viestejä:
    100
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei onnistu. Vaihda t-malliin.
     
  4. masaV

    masaV Regular member

    Liittynyt:
    23.02.2004
    Viestejä:
    245
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kas kun se oleellinen ero tulee siinä kirjaimessa :)
    c=kaapeli ja sinne kun ei koodeja ole,mutta T eli terrestial/antenni niin aukeaa niinkuin myös S eli satellite malli :D
     
  5. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    toimisko mulla sit semmonen t boxi kun taloyhtiössä on kaapeli verkko. riittääkö jos hankin sellasen sisä antennin siihen t :hen ja miten hyviä semmoset oikeen on. muistan nimittäin kun mökillä oli semmonen niin sai kokoajan säädellä sitä et ylipäätään jotain sai näkyviin.
     
  6. poisoned

    poisoned Regular member

    Liittynyt:
    25.04.2003
    Viestejä:
    774
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos et nyt ihan korvessa asu niin kyllä sillä sisäantennilla pitäs näkyy..
     
  7. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Noh täällä Riihimäellä ei ainakaan hevon helvettiä tehnyt ainakaan One For All sisäantennilla, vaikkei tämä nyt ihan korvessa olekkaan.
    Mutta viellä on joitakin katvealueita missä on yksinkertaisesti oltava kunnon antenni, jonka hankin ja näkyy sisätiloissa ilman vahvistustakin.
     
  8. Artwave

    Artwave Member

    Liittynyt:
    30.01.2003
    Viestejä:
    36
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    "jonka hankin ja näkyy sisätiloissa ilman vahvistustakin."
    eli sait siis sisäantennilla näkymään, olin juuri hankkimassa OneForAll läpyskää mutta jos kerran sillä ei näy niin mitä suosittelet sisäkäyttöön.. mitään 3 metristä haravaantennia en ala olkkarin kattoon virittelemään ;)

    -Art-
     
  9. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ostin siis suunnattavan ulkoantenni, jolla toimii ilman vahvistusta sisällä.

    Ja tuo antenni on mitaltaan noin 50-75 cm pitkä.
    Mallia "mini logo"

    Kysy lähimmästä antennifirmasta.

    Toisekseen jos asut kerrostalossa (oletan) niin jos on parveke ja parveke viellä sattumalta suunnattuna lähimpään mastoon, niin voit parvekkeellesi laittaa.
     
  10. colazo

    colazo Regular member

    Liittynyt:
    25.01.2004
    Viestejä:
    272
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli mä asun ihan tässä helsingin ytimessä (tai ainakin melkein linnanmäen vieressä)
    joten olis ilmeisesti parempi ostaa tommonen antenniversio vai??? paljon maksaa?? ja mä ainakin asun kerrostalossa niin mitä siinä pitää ottaa huomioon?
     
  11. Shadown

    Shadown Active member

    Liittynyt:
    29.04.2004
    Viestejä:
    1,860
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No edellisen tapauksessa varmaan ihan sisäantennikin käy. Espoo aika lähellä.

    Mutta jos aikoo parvekkeelle laittaa suunnattavan ulkoantennin niin parvekkeen täytys olla mahdollisimman korkealla (ylittäen edes suurimmanosan muista taloista) ja suuntana espoo, jonne siis antenni pitäs suunnata.
     

Jaa tämä sivu