1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

(Oli) Ongelmaa VobEditin kanssa

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta -osiossa. Ketjun avasi Daewo 12.07.2006.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. Daewo

    Daewo Member

    Liittynyt:
    09.12.2005
    Viestejä:
    8
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen noita .vob päätteisiä videoita aikeissa siirtää DVD:lle, mutta nyt homma on tyssännyt jo VobEditiin.
    Ongelma on tuossa kun "Join clips":in ja tallennuksen valitsemisen jälkeen kysytään "First Vob-ID":tä. Noh, siinä on 1 kuten pitääkin ja painan "ok", mutta mitään ei kuitenkaan tapahdu. En ymmärrä mistä voi johtua.
    Olen lukenut ohjeet hyvin tarkasti ja selannut Googlea tuntikaupalla, mutta mistään ei ole ollut apua. Toivon että täältä saattaisi löytyä. Olen paininut kauan tämän ongelman kanssa ja olisi pikkuhiljaa "ihan kiva" saada oikea vastaus.

    Tai

    Jos tiedät jonkun toisen keinon saada nämä videot DVD:lle ja joita voisi sitten DVD soittimella katsella, niin olisin kiitollinen.

    edit: ääh, on se kumma kun ongelma ratkeaa aina itsestään vasta kun sen on julkisesti esittänyt. Omaa mokailua taas.. (threadin voi poistaa)
     
    Viimeksi muokattu: 12.07.2006
  2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu