Terve! Kuinka Windows Xp:ssä vaihdetaan mm. Program Files kansio sekä documents and settingsit toiselle osiolle? Ja sitten vielä eräs ongelma. Miksi osa kuvakkeista ei käynnistyksen yhteydessä tule näkyviin tuonne oikeaan alakulmaan kellon viereen? Joskus tulee, joskus ei... Käynnistämällä explorer.exe uudelleen niin tulee osa näkyviin.
Ai niin, ja kuinka voin poistaa java j2se mikä lie? Ilmoittaa lisää/poista sovellusta käyttäessä, että virhe ja ei voi poistaa...
Toinen onnistuu. Käynnistä > Suorita... kirjoitat regedit ja menet haaraan HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion ProgramFilesDir klikkaat oikeella > Muokkaa ja C:\Program Files toisen aseman tilalle (voit nimetä kansionkin toisin) Kopsaamalla c:hen asennetut ohjelmat uuteen, niin tuskin toimivat, kun monen mutkan takana voi olla linkit jotka hakee osioa c: asemasta. Documents and Settings täytyy määritellä xp:n asennuksen aikana muualle. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;236621 Jälkikäteen ei onnistu ton alun mukaan. haarassa HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList On arvo ProfilesDirectory jolla datana %SystemDrive%\Documents and Settings En tiedä mitä käy jos tohon menee muuttamaan. Tossa M$:n ohjeessa käyttäjäkohtaisen tiedon siirto toiseen paikkaan. Ja koko kansion siirto on neuvottu. Mutta 8. In Control Panel, double-click System, and then click the User Profiles tab. 9. Copy the current user's profile to the new folder. Järjestelmä > Lisäasetukset > Käyttäjäprofiilit > Asetukset En mä nää siinä mitään tilin kopiointi mahdollisuutta (tosin mulla on rajoitettu tili nyt käytössä, jos se syö tosta osia pois). Sinuna mä loisin ylimääräisen admin tilin, joka heivaa muut tilit muualle. Sitten sen ylimääräisen voi tuhota.