olenko liian vanha pelaamaan?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi kumipuu 06.10.2005.

1. kumipuu

kumipuu Guest

niinpä vuosia tulee pian 40 mittariin ja painin aika usein tän kysymyksen äärellä? sitähän sanotaan että sitten on vanha kun tuntee olevansa vanha! mutta kun ajattelen että jotkut pelit vaatii 18 vuoden ikää ja mun pitäisi olla se joka niitä ostan lapsilleni! mun nuoruudessa kun ei pelejä pelattu! peleissä action tunnen että olen osa sitä peliä ja toisaalta muut osattomia koska minä olen pelin hirmuhallitsija koska mun täytyy tappaa kaikki jotta läpäisen pelin! ja mukavinta on tappaa natseja, ne kun tuntuu ansaitsevansa kohtalonsa! no siinähän se viehätys onkin tapat aivan laillisesti ja tosimaailmassa et ole tappaja! onko ikä rasite pelien ääressä? ehkä tarvitsen joitakin mielipiteitä jotta balanssi ei horjuisi ja en miettisi mikä on se viimeinen ikä kun joku action pelejä pelailee!

2.  
  3. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    eh..itse kevyesti yli 30 :D ja tiedän monia saman ikäisä ja vanhempia jotka pelaa hyvin aktiivisesti - eli ei se ikä vaan se vaimo ja perhe :D (siis ne jotka asettavat rajoituksia pelaamiselle). On se mukavaa pelata netissä esim. CoD:a kunnon saksalaisena ja näyttää miten sitä soditaan.

Viimeksi muokattu: 06.10.2005
  4. alanato

alanato Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Ei ikä kyllä estä pelaamasta mitään peliä. Oma isäntäki on jo 40 paremmalla puolella, silti se pelaa Cod:ia ja muita pelejä (useimmiten monta tuntia putkeen verkossa :D).

5. kumipuu

kumipuu Guest

hyvä kuulla etten ole vielä liian kalkkis tän pelaamisen suhteen!

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.10.2005
  6. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Siirretty hieman paremmalle alueelle.

7. WildFinn

WildFinn Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itse olen vain 32 ja pelaan aika usein. Kuulun erääseen "yhteisöön" verkossa ja joukossamme on muutama 50+ pelaaja...
    BTW, peli Call of Duty: United Offensive

8. sniperfin

sniperfin Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    37 ja pelit maistuu. Tosin pelattavien pelien tyylilajit ovat vähenneet iän mukana. Tällä hetkellä pelaan WWII strategioita,Kunnon autosimuja(arcade maistuu silloin tällöin) ja fps pelejä,jotka ovat muutakin kuin örkkien lahtaamista tai putkijuoksua toisessa maailmansodassa.
    Meilläkin on vanhempien herrasmiesten kööri joka pelaa Swat 4,Hidden & dangerous 2 ja Rainbow six ja muita vastaavia strategisempia pelejeä netissä co-op muodossa.

Viimeksi muokattu: 06.10.2005
  9. turska

turska Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    36v. ja maistuuhan tuo pelaaminen edelleen ihan hyvälle,tosin ikäihmisenä keskittynyt noihin urheilupeleihin enimmäkseen ja aikaa tulee uhrattua aika vähän nykyään pelaamiselle.PC:llä CM ja EHM ja X-lootalla PES ja ESPN:n lätkäpelit.

10. kumipuu

kumipuu Guest

kahdella edellisellä vastaajalla on just ne pelit jotka minäkin mielelläni omistan! mutta tosta hidden&dangerous 2 pelistä! eiks se ole vähän aliarvostettu peli? tuntuu vaan ettei sitä pidetä liian hyvänä ollakseen hyvä? mutta pelihän on loistava! mull on se lisälevy sabre squadron sekin on hyvä mutt sen huonous on se että h&d 2 pelissä voit mennä joka ovesta sisään! ja lisosassa ne luukut on 90% kii! onks h&d 2 peliin muita lisälevyjä? niitä kun ei notku ainakaan peliliikkeiden hyllyillä! h&d 1 oli pettymys koska pelasin pelit väärinpäin ensin h&d 2 ja sitten h&d 1 . strategiaa mun mielestä ei kakkonen tarjoa ainakaan liiaksi! ehkä siksi että mull oli koodit käytössä ja olin pelissä lone wolf.milloinkohan swat 4 peliin tulee se lisälevy?

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.10.2005
  11. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    pitänee vielä sen verran lisätä, että itsekkin kuulin iäkkäiden miesten "yhteisöön" joka harrastaa netissä pelaamista, oma vuokrattu serveri ja sillai - keski-ikä yhteisössämmä on reilu 30 v. Tietysti aktiivisuus kärsii iän myötä kun tulee muita velvotteita elämässä, mutta nautinto päästä "irti arjesta" on sitäkin suurempi kun siihen tilaisuus tulee. Ja peli: Soldier Of Fortune 2

ps. "näissä" piireissä pelaa yksi toinenkin WildFinn!? Varmaan eri kaveri sitten kun eri peli...

12. mihku

mihku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Miksi olisit? Itse ohittanut teini-iän jo aikoja sitten, naispuolinen ja silti pelaan innolla PC:llä mm. Splinter Celliä ja Max Paynea (tosin jostain kumman syystä olen saanut "hitaita" katseita kun olen erehtynyt mainitsemaan tästä...)

Viimeksi muokattu: 26.05.2007
  13. kumipuu

kumipuu Guest

sun kannattaa olla ylpeä, että pelaat "miestenpelejä" ja näin todistat meille että taipuu ne naisillekkin.ja ei siinä ainakaan mun puolesta ole mitään pahaa vaikka naisetkin pelaa tiettyjä pelejä.

14. mihku

mihku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tiedä siitä ylpeydestä... ehkä vähän kuitenkin, koska pelaamista tosiaan pidetään yleensä miesten juttuna. En vaan ymmärrä miksi?

Mielenkiintoinen kommentti... tiettyjä pelejä?? ;)

15. kumipuu

kumipuu Guest

no kyllä naisetkin pelaa jossakin mittakaavassa, mutta taitaa olla toi sims sarja suositumpi? se että pelaa räiskintää niin ehkä miehet pelaa niitä kun miehet on niissä hommissa karaistuneempia. mutta uskon että naispelaajia räiskinnän parissa on paljonkin,jos naiset löysivät motukat niin miksei myös pelejä?

16. jp.69

jp.69 Guest

No itse jo aika vanhana osaan sanoa vain että miehet erottaa pojista se että heillä on kalliimmat lelut!!!
    Ja siinä sivussa pojillakin on kunnon lelut vai mitä.
    Itse olen pelaillut jo vuosia Battlefieldiä 1942 ja kun tuli tuo 2 niin sitähän on tullut räiskittyä yömyöhään kun on ollut vapaata ja muu perhe unten mailla.Erikoista,,en tiedä mutta tuntuu että moni minun ikäinen hakkaa pelejä vapaa aikanaan.Onko se nyt niin suuri synti???
    Olisko parempi vaihtoehto karata kapakkaan ja kun sieltä tulee niin hirveessä humalassa laittaa perheen pihalle???

17. MissBlue

MissBlue Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Höh. Ainoa Simsiin viittaava, mitä omistan, on SimCityn kolme ekaa peliä. Muuten pääasiassa kaikki on autopelejä, Flight simulator 2004 ja pari vanhempaa joukossa.
    Suosikki taitaa edelleen olla NFS Porsche, siinä on oikeesti ajotuntumissa selkeä ero esim. nelivedon ja takavedon välillä ja äänet on aidot. Lisäksi 911 on kaunein koskaan valmistettu auto :).

18. jp.69

jp.69 Guest

No on kyllä mukava lukea että naisimmeiset pelaa jonkun verran mutta että autopelejä :))))
    Kaikki kunnia sinulle kauniimman sukupuolen edustaja kun rohkenet tulla esille!!!Olis mukava kokeilla verkossa miten minulle kävisi??
    Varmaan häviäisin mutta so what!!! ainahan sitä paremmalleen häviää.
    Jees itsekin kokeilin aikoinaan tuota nfs porschea mutta minusta aidon tuntuman saa kun pelaa colin mcrae 2 asvaltti pätkiä.
    Tulee aika pirun hiki kun yrittää korjata myöhästyneitä liikkeitänsä.

19. microbi

microbi Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    68
    pelaan "hulluna" (kysykää vaimoltani...) SoF2:sta verkossa v. 2002 lähtien ja kohdannut muutamia naispelureita siellä - täysi kunnioitus heitä kohtaan. Ja taidoissa? heh - yleensä lähes liian hyviä ;) Eli ei siinä mitään eroa ole - lähinnä "miehuus" on saannut kolhuja kun NAINEN tappaa!! j/k :D

20. haude

haude Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jep,älä suotta murehdi vaan jatka tai aloita pelaaminen. Ittellä ikää koht puoli 43v ja vielä taipuu toi BF2 nuorempien kiusaksi, ett eikun vai ukko kehiin.

21. jokke70

jokke70 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itellä ikää kohta 36. Kyllä Colin Mcrae rallit kovasti aikaani vie.

Jaa tämä sivu