Moi! Pitäs saada netti&tekstikäsittely&yleiskone systerille. Näyttö, näppis ja hiiri löytyy jo. Kattelin Mikromajan pakettilaskurilla tällasta pakettia, oiskohan mistään kotosin? www.mikromaja.fi Hintahaarukka on kulma siinä 400-500 euroa. Kiitos.
Kiitos vastauksista. Joo, jäi sanomatta, että mulla on tossa yx ylimääräinen CD-asema, jonka laitan siihen...DVD-asema olis kyllä tarpeellinen vielä...
Tällainen paketti olisi verrkokaupassa tarjolla: http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=3831 Siis jos linuxia ei vierasteta.=)
Kiitos vinkistä, tossahan olis tosi halpa kone! Mutta Linuxia todellakin vierastetaan...mitä se itseasiassa tarkottaa, että toi on Linux kone? Voiko siihen asentaa Windows XP:n? Windows XP löytyy siis jo multa.
Jos omistat windowsin lisenssin, niin kyllähän sen sitten voit asentaa sen siihenkin. Tuossa ei tule mukana windows lisenssiä, muuten se on ihan normaali kone.
Ok! Hyvä! Mulla on nimittäin ittelläni Windows XP levyke edellisestä konehankinnasta jo jäljellä. Pitääkin ehdottaa tätä konetta, ei todellakaan ole kyllä hinnalla pilattu. Kiitoksia vaan vielä linkistä.
kyllä tuo acer on hyvä. mutta itse suosittelisin samalla ottamaan tohon koneeseen esim 512mt muistia lisää, koska tuo XP on kuitenkin raskaampi kuin linux ja ohjelmat kun kehittyy niin muistia tarvitaan vähän enemmän.
Jep, ei tässä nyt varmaan mistään tehotyöasemasta voida puhua. Joo, ajattelin itsekin tota muisti hommaa kun 256 megaa on kyllä aika vähän...minkälainen muistitikku tohon esim. sitten kävis?