Ohjelmia uuteen koneeseen?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi Samiv93 06.11.2007.

1. Samiv93

Samiv93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin asiahan on niin että uus kone ois tulossa, niin miten saan asennettua siihen f-securen 2008 version kun mulla on se tässä nykysessä koneessa asennettuna ns. netin kautta. Elikkä mulla on aikasempi f-secure (2006) asennus-cd mutta mä oon netin kautta ostanu tähän sen 2008 version lisenssit ja sitte latasin netin kautta exe tiedoston jolla asensin f-secure 2008:n ja mulla on se exe tallessa niin voiko sillä asentaa uuteen koneeseen sitte kans ton ohjelman vai pitääkö mun asentaa siihen eka se 2006 versio ja sitte päivitellä netistä sitä taas? tai oisko se jotenki mahdollista että pystyisin luomaan ns. tolla f-securella itsellään 08 version asennus levyn ku oon kerta siitä päivityksestä jo maksanu? vähän niinku winukalle voi tehä?

Ja toiseksi tietääkö kukaan liikettä josta sais Restore it! ohjelmistoa kun ei löytyny mitään nettikauppaa suomesta? eikä viihtis ulkomailta tilailla ku tulee niin hirveesti extraa sille hinnalle..

2.  
  3. assshole

assshole Guest

*edit by pkaksp*

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 06.11.2007
  4. deleted-user

deleted-user Guest

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Varmaan windows tai viruspuolella tietävät vähän enemmän tästä. Veikkaisin että modet siirtää. :) Mutta oletkos jo F-Securen omat sivut kahlannut läpi? veikkaisin että sieltä löydät selvimmät ja toimivimmat ohjeet.

http://www.f-secure.fi/

Viimeksi muokattu: 06.11.2007
  5. pappula

pappula Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    veikkaisin että lataat uusimman f-securen ja activoit sen sillä sun lisenssi koodilla.

6. Samiv93

Samiv93 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Homma hoidossa onnistui aikasemmin ladatulla exe tiedostolla :) kiitokset kumminkin :)

Jaa tämä sivu