En tiedä tuliko tämä oikealle keskusteluosiolle, mutta jokatapauksessa kysyisin tällaista. Onko sellaista ohjelmaa vielä olemassa, kun esimerkiksi oikealla hiirellä klikkaa avi-tiedostoa niin siitä kun valitsi sen ohjelman, se rupeaisi siinä pienessä tilassa pyörimään tai musiikkitiedostoa, niin se musa rupeisi siinä pyörimään, eli ettei tarvitsisi käyttää playeriä. Eli esim. avi olisi luonnollisesti todella paljon pienemmässä koossa. En muista millään sen ohjelman nimeä kun mulla joskus sellainen oli, joku "View" se oli, mutta muistaisko joku? Saa olla kyllä joku muukin ohjelma. Vähän vaikeasti selitetty, mutta jos joku osaisi jelppiä, olisi hieno homma. Kiitos etukäteen!
Oliko ollut XnView? Siinä ainakin on kuvatiedostoille tuommoinen esikatselu juri tuossa oikean korvan valikossa...sekin tosin piti asennuksessa valita asennettavaksi, muuten ei tullut. Joku shell extension taisi olla...en tosin tiedä toimisiko tuo sitten samoin myös videotiedostoille..ehkä.
Joo, kiitti mä tsekkaan tuon, mulla jotenkin sellainen hämärä muistikuva että tuli jonkun kuvakatseluohjelman mukana, mutta niin hatara pää etten millään muista.
Macissä on ja jopa windows 2000 on saman tapainen ominaisuus(win2k vaan käynnistää sen vasempaan kulmaan MP kanssa). Mutta ei tämä vieläkään sellainen ominaisuus, että kannattaisi tuhlata 200-400€ graafisesti pilattuun käyttöjärjestelmään. Saisivat ensin kunnolla ohjelmat toimimaan ko. käyttöjärjestelmässä. Tietoturvan pelaamaan niinkuin on luvattu eikä niin, että heti 2007 talvella tulee SP1. Luojan kiitos, että jatkavat XP tukea.