Ohje DivX/XviD -> DVD muotoon... iso homma?

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Scuppe80 30.10.2003.

1. Scuppe80

Scuppe80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja miten? onko jotain tosi yksinkertasta softaa ja joka tekee siitä vielä divx tasosen... ku kaverit aina kyselee uusia leffoja ja ne ilpot ei raaski ostaa käytettyä tietokonetta vaan ostelee uusia dvd soittimia ja pesukoneita...

2.  
  3. rivarti

rivarti Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On varmaan 1000 mahdollisuutta tehdä kyseinen asia. Itse muutan DivX elokuvat ensiksi TMPGE:llä MPEG muotoon, jonka jälkeen authoroin ja poltan dvd:n TMPGE:n DVD authorilla. Mikäli elokuvan äänet on AC3 muodossa, niin erotan äänet elokuvasta ensiksi DVD2SVCD ohjelmalla, koska TMPGE ei tue AC3 ääniä.

Tämä ei varmaan ole se kaikkein paras ratkaisu, mutta mielestäni melko yksinkertainen.

4. Scuppe80

Scuppe80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no ite tossa hoksasin saman että tmpgenckilä saa sen pakattua mpgks mut se softapa ei halua toimia mun koneessa... joku .dll virhe ja pidän kuitenki sitä tmpgenc plus versiota hyvänä mutta ei se helevetti suostu toimimaan =) format c: auttais varmaan kummasti mutta se on monen päivän urakka

5. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. Scuppe80

Scuppe80 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    kiitti ohjeista... mut nyt oon takertunu tähän ja en kyllä lopeta ennenkö onnistuu... siis mulla on koe.avi leffan alusta ja haluan sen DVDlle ja kiinteet tekstit siihen leffaan ja koodata sen tmpgenc. ja sitte mulla on vobsub mutta miten mä saan että tmpgec. lukee sen subin ja "polttaa" sen siihen kuvaan kiinni?

niin ja mä en oikeen perusta tosta nerosta ku aikasemmat nerot jumitteli jo vcd:n tekemisessä niin ei jaksais tuhlata kallista aikaa lyhyestä elämästä

7. caesar75

caesar75 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ohjeet vaikuttivat ihan selkeiltä, mutta muutama jutska jäi epäselväksi. Eli kun mulla on vaikka 10 eri avi leffapätkää. miten saan tehtyä menun niin että kaikki eri pätkät niistä löytyis pitääkö silloinkin laittaa ne ensin virtual dupilla yhteen?? Entäs chapterit saako niitä laitettua ja miten?

8. procold

procold Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten tuon tekstityksen kanssa, saako nekin littettyä yhteen ja sitten mukaan?

9. ajs

ajs Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuolta löytyy ohje kahden tai useamman avin muuttamiseen svcd:ksi ja authorointiin dvd:lle menuineen ja chaptereineen:
    http://www.nefernetti.com/AVI2DVD_ohje

Homma toimii myös DVD-resoilla tehdyille mpegeille.

Viimeksi muokattu: 01.12.2003

Jaa tämä sivu