Siis, miten mä saan .ogg filet pyörimään?? Kun itte yrittänyt mm. ffdshow:lla (tosin mulla ei ole hajuakaan miten se toimii, joten sekin ois kiva tietää) ja olen myös koettanut saada sen muutetuksi avi. muotoon VirtualDubMod:illa, mutta WMP ei pysty pyörittämään koko paskaa. Ace Media Player pelaa äänen suhteen, mutta kuvaa ei ole. Voisiko joku YSTÄVÄLLISESTI auttaa??
Minun tietämykseni mukaan (joka ei ole paljoa) .ogg tiedosto on pelkkä äänitiedosto (vrt. mp3) jos samaiseen formaattiin pohjautuvaa kuva+äänitallennetta haetaan niin sen pääte pitäisi olla .ogm . Eli en oikein usko että sieltä sitä kuvaa edes löytyy. (tähänkin heitän että suurella todennäköisyydellä olen väärässä mutta näin muistelen)
Taas sarjassamme: kertakaikkiaan loistavasti nimetty topic! Nyt kun tuo haku toimintokin on saatu loistavasti toimimaan, niin porukka ei tajua nimetä topiccejaan kunnolla, että siitä olisi vielä jotain hyötyäkin.
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ogg_directshow.cfm @Zackh: Huom! Nimesin otsikon edes vähän paremmaksi. Miksi? Lue psymbioten kommentti. Pyritään kirjoittamaan jatkossa ne otsikot enemmän ongelmaa kuvaavaksi, kiitos.