1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

(Offtopic) Canon Tarvikekasetit Pixma ip-4200/5200 nierlessä (piirinvaihto-ongelma)

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Lemztaz91 27.07.2006.

  1. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kaikille tuttu Nierle.de verkkokauppa on ottanut myyntiin tarvikekasetteja suosittuihin Canon Pixma ip-4200 ja ip-5200 valokuva-/cd-dvd-tulostimiin..

    hintaa nierle veloittaa 3,99-4,49€ / kasetilta

    Ilmeisesti tuotteet toimittaa joku (laadukas?) saksalaisia tarvikepatruunoita valmistava yritys (jolla on kuulemma ISO 9001 standardi?).

    Tuotteet eivät taida olla täysin käyttövalmiita vaan niihin täytyy vaihtaa alkuperäisestä patruunasta piiri. Ilmeisesti mukana toimitetaan ohjeet sen vaihtoon (kukaties millä kielellä.. ;D).(helppoudesta ei minulla ole tietoa)

    Onko kellään lisätietoa ks. patruunoiden piirinvaihdosta / vastaavasta???

    säästää tosiaan aikalailla jos tuollainen piirinvaihto onnistuu...
     
  2.  
  3. janne59

    janne59 Active member

    Liittynyt:
    14.01.2004
    Viestejä:
    1,041
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse en lähtis ostamaan muuta kuin alkuperäisiä. Mitenköhän kirjoituspäät mahtaa suhtautua kyseiseen musteeseen. Jos itse tulostaa valokuvia niin voiko tuohon musteeseen luottaa, sopiiko se valokuvapaperille vai tuleeko suttua, kestääkö väri enemmän kuin 2v valokuvapaperilla.....
     
  4. pkaksp

    pkaksp Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    11.01.2005
    Viestejä:
    12,231
    Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    siirretty paremmalle alueelle
     
  5. Lemztaz91

    Lemztaz91 Regular member

    Liittynyt:
    05.07.2005
    Viestejä:
    301
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin... sepä se..

    Kyllä mä varmaan toistaiseksi vielä noita alkuperäisiä käytän.
    voisihan sitä esim tavallisessa mustassa partuunassa esim kokeilla jota ei tarvitse käyttää valokuvatulostuksessa kun sitä varten on erillinen musta-pigment patruuna... Kai niistä nierleenkin aikanaan kokemuksia/kommentteja ilmaantuu(ranska/saksa/italia puolelle)..
     

Jaa tämä sivu